Anbefalte innlegg

KG motoren uten kat yter 182hk mens urquattro utgaven av samme motor yter 200 hk. Men disse ble jo levert på eldre modeller igjen da, før -85 tror jeg. Min forrige 200 var en -84 og den hadde KG motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terje Rønning:

Tror ikke dette er en kg, fordi selger sier at den var 165 hk orginalt dvs mc motor. Men han sier bare at motorstyring er byttet og at det nå er

210hk...

 

-R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som meg, men tipper nok at han mener chip med motorstyring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig han mener chip ja... Men mener å ha lest at chip på mc motor ikke er noe vits... Men å sette på blødeventiler er the way to go...

 

-R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig han mener chip ja... Men mener å ha lest at chip på mc motor ikke er noe vits... Men å sette på blødeventiler er the way to go...

 

-R

blir det samme omtrent

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren mister jo en del justeringsmuligheter med disse ventilene i forhold til en chip da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren mister jo en del justeringsmuligheter med disse ventilene i forhold til en chip da...

hvem da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KG motoren uten kat yter 182hk mens urquattro utgaven av samme motor yter 200 hk. Men disse ble jo levert på eldre modeller igjen da, før -85 tror jeg. Min forrige 200 var en -84 og den hadde KG motor.

 

Bare for å pirke litt så er min -87 med KG motor, å den er umulig å skaffe chip til : mad : så da er vel sånne blødeventiler eneste utvei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.