#1 Skrevet Oktober 23, 2005 har problemer med tten min, den fusker no vannvittig å får ikke opp trykket i det hele tatt... akkurat som om den går på en sylinder for lite eller har fått overdose av kondens men detta har jeg sjekka så det er ikke det... noen som veit hva det kan være?? bytta plugger i går men hjalp ikke... det hender den funker helt greit litte grann så begynner den å kødde igjen.... hjelp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2005 har problemer med tten min, den fusker no vannvittig å får ikke opp trykket i det hele tatt... akkurat som om den går på en sylinder for lite eller har fått overdose av kondens men detta har jeg sjekka så det er ikke det... noen som veit hva det kan være?? bytta plugger i går men hjalp ikke... det hender den funker helt greit litte grann så begynner den å kødde igjen.... hjelp... Luftmassemåler. Dra av stikkeren og prøv uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2005 bytta for 2mnd siden men skal prøve etterpå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2005 det kan være en av coilene som tuller også, kjent problem på TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2005 ja sikkert ein coil, det er eit kjent problem på 1,8T motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2005 Helt sikkert coilen som har tatt kvelden. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2005 Høres ut som der er coilen ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2005 å den koster den nette sum av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2005 Dette vet jeg desverre ikke David. Ring å hør med din Audi forhandler TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...