#1 Skrevet Oktober 23, 2005 Noen som forklare meg hvordan jeg får av dørsidene på en Audi Coupe? Synes det så knotete ut og vil helst beholde festene i grei stand. Tar gjerne imot en forklaring på hvordan jeg kan få løs askebegerlokk og dekselet rundt de tre vdo målerene også! På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2005 Noen som forklare meg hvordan jeg får av dørsidene på en Audi Coupe? Synes det så knotete ut og vil helst beholde festene i grei stand.Tar gjerne imot en forklaring på hvordan jeg kan få løs askebegerlokk og dekselet rundt de tre vdo målerene også! På forhånd takk! Søk, og du får svar Bilen heter forresten Audi Coupe, og typebetegnelsen er 8b (ikke 89, B3 eller b4). http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=14694&highlight=d%F8rtrekk+coupe mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2005 Takk for det! Men hva med askebegerlokk og det andre dekselet rundt målerene?? hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...