#1 Skrevet Oktober 23, 2005 kan noen sette på 15" bbs rs med polert kant og goood senk på denna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2005 Hadde vært mykje enklare viss du har eit bilde frå sida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2005 Hadde vært mykje enklare viss du har eit bilde frå sida? skal fixes fort fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2005 da har jeg fått løpt og tatt et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2005 Ikkje heilt fornøgd, men litt hastverksarbeid Du får likevel en pekepinn håper eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2005 tipper jeg kjøper noen rh type lignende felger igjen jeg med større kant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...