#1 Skrevet Oktober 23, 2005 Endelig helt ferdig med monteringen av cooleren. Ser utrolig bra ut må jeg si. Måtte skjære litt i plasten på fangeren hvor det nedre inntaket til cooleren er, men det gjør ingenting. Vises ikke i det hele tatt. Her kommer bildet! Litt dårlig, men har dårlig tid: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2005 Her kommer bilder av montering som de fleste har sett før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2005 Også fikk jeg lakka motor deksla samtidig som de lakkerte opp fangeren. Veldig fornøyd med hvor mye det pynter opp i motorrommet! Begynner nå å bli godt fornøyd, men det kommer mer, men nå må man spare litt kronasjer igjen. Det jeg håper på å få gjort etter jul er å skaffe større turbo og bedre bremser. Det får bli nyttårsforsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2005 Nå begynner vi å snakke frekt Vegard!! Ser drit bra ut! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2005 Sinnsykt RÅTT dette Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2005 Ser bra ut Vegard. Hørte at du og Preben var ute å luftet litt. Fått han til å bestille cooler nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2005 Ser bra ut dette, hva var forskjellen før og etter montering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2005 Ikke veldig stor forskjell effektmessig, men siden bilen er mappet oppførte den seg litt nervøs (hvis du skjønner hva jeg mener) under gasspådrag. Nå er draget helt jevnt og føles mye bedre. Jeg synes i allefall det var verdt investeringen og trenger det også hvis det blir større turbo på meg etterhvert... Men takk for kommentarene.... Dere får se det med egne øyne på neste treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...