Hjelp: Begge nærlysene sloknet!

Anbefalte innlegg

På vei hjem fra vakt i dag tidlig syntes jeg det var litt for mørkt. Gikk ut og sjekka og joda, begge nærlysene er mørke som et par afrikanere.

Tviler på at begge pærene som har gått. Sikringene er hele, en til hver side.

 

Kan det være bryteren som er gåen? Den har vært litt lei lenge. Tåkebaklyset har hengt seg opp så jeg tok ut pæra. Har ikke hatt tid til å feilsøke noe ennå.

Fulltlys og park virker som det skal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vei hjem fra vakt i dag tidlig syntes jeg det var litt for mørkt. Gikk ut og sjekka og joda, begge nærlysene er mørke som et par afrikanere.

Tviler på at begge pærene som har gått. Sikringene er hele, en til hver side.

 

Kan det være bryteren som er gåen? Den har vært litt lei lenge. Tåkebaklyset har hengt seg opp så jeg tok ut pæra. Har ikke hatt tid til å feilsøke noe ennå.

Fulltlys og park virker som det skal.

Er nok brytern ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har anelse om hva denne koster hos Møller? Med og uten tåkelys foran. Vil det passe da jeg ikke hadde det fra før? Regner med at jeg må legge opp ny ledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har anelse om hva denne koster hos Møller?

 

Billigere å bestille fra Bilomsetningen, kan hende de har en brukt som fungerer også?

 

Tlf 370 59 180

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før du stikker av gårde for å kjøpe ny bryter så bør du prøve ei ny pære hvis det er vanlige h pærer du har.

Har opplevd en gang at begge nærlysa gikk samtidig på min neon, fikk da beskjed av en bilmekaniker jeg kjenner at det var slikt skjedde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme. På vei over fjellet midt på natta så røyk begge pærene med ca 3 minutters mellomrom. Skal si det ble svart ! Kjørte flere mil med nødblink og parklys til første bensinstasjon.(som heldigvis var døgnåpen) Moralen er: Ha alltid ett ekstra sett med pærer i bilen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme. På vei over fjellet midt på natta så røyk begge pærene med ca 3 minutters mellomrom. Skal si det ble svart ! Kjørte flere mil med nødblink og parklys til første bensinstasjon.(som heldigvis var døgnåpen) Moralen er: Ha alltid ett ekstra sett med pærer i bilen.. :)

 

 

Billig det med xenon ;)

 

Men har også vert borti at 2 pærer ryker med få minutters mellomrom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var faktisk bare pærene. Er nok alltid best å begynne med det enkleste....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.