#1 Skrevet Oktober 23, 2005 trenger nye vinterfelger å dekk til audien min...a4 95 mod..... Tenkte meg noen fine felger når jeg først kjøpte.....TSW vesuv, har noen prøvd disse på en a4 ? vil ha litt røffe felger, med lite eiker... Det jeg også lurte på var om hvor breie 16 tomrene skal være på 205/55 dekk. 7,5 toms blir det for bredt på disse dekka ? eller må jeg gå ned til 7 toms ? Dekkene jeg blir å velge er enten Michelin x-ice(vant vg test) eller Nokian hakkapalitia 4 .... har x-ice dekka firkant pigger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2005 7.5 tom er ikke noe problem sammen med 205 bredde på dekkene. Jeg kjørte sist vinter på 185 bredde på 7 tom felg, hadde ingen problemer pga det. Uansett så er det vel lite skillnad på 7 og 7.5 tom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2005 Har 7,5 toms felg med 205/55/16 på min a4.Den ble levert ny sånn, så det skulle gå helt fint vil eg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...