Anbefalte innlegg

har som sakt en passat b35i me skive bremse bak,spørsmålet er som følger når jeg drar i håndbrekke så vill ikke den bremse på høyre siden,det er inni caliperen det er noe feil får vaier er heile å den "dingsen" som vaieren er festa i er treg,har prøvd å tatt den tilbake der den skal vere å da blir brekket som det skal men etter kunn kort tid er den tilbake til utgangspunkte

noen som hat hatt samme probleme?? er ikke så god til å forklare men håper dere skjønner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk problem dette her. Det jeg har vært ut for er at kaliperen går i stå. Stempelet blir tregt og man får ikke nok kraft til at brekket kobler seg ordentlig på. Du har sikkert hatt bilen på EUkontroll nå og fått anmerkning på dette.

 

Du kan prøve et repsett til kaliperen, men jeg har ikke spesiellt gode erfaringer med det. Det beste er nok å bytte kaliper og vire. Vi endte opp med å bytte hele bakstillingen å sette på gode gamle tromelbremser, aldri noe problem med de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk problem dette her. Det jeg har vært ut for er at kaliperen går i stå. Stempelet blir tregt og man får ikke nok kraft til at brekket kobler seg ordentlig på. Du har sikkert hatt bilen på EUkontroll nå og fått anmerkning på dette.

 

 

 

Du kan prøve et repsett til kaliperen, men jeg har ikke spesiellt gode erfaringer med det. Det beste er nok å bytte kaliper og vire. Vi endte opp med å bytte hele bakstillingen å sette på gode gamle tromelbremser, aldri noe problem med de.

 

ja ha hatt den på eu kontroll ja,eneste de fant var det men de skrev ikke no der da jeg sa att en ny caliper va på tur,måtta ta en hvit løgn:) ja må vel bare bestille meg en ny da:(

 

 

men trommel kommer det Ikke på, vist jeg skal oppgrader motoren så bli det problemer med godkjenning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.