#26 Skrevet Oktober 28, 2005 Det er forøvrig todelte felger det der,så det er liten eller ingen mulighet til å trikse med ny ytter-ring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 28, 2005 Den svarte S2 Coupen som er avbildet tidligere i tråden har 10,5x18 ET 40 med 15mm spacere og 255/35-18 dekk,dvs ET25 !! Hva dette blir i forhold til 10x18 ET19 tør jeg ikke si. Men det blir nok trangt!!!!! Skal ikke mange mm fra eller til før det kræsjer når det blir så ekstremt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 28, 2005 Ikke så skeptisk nå Pål, vil man så kan man Tror disse felgene blir helt sjef på coupe, men klart, litt valsing kan jo hende må til, men valsing har vel heller aldri skadet noen Kjør på Johan! Spent på å høre utfallet av dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 28, 2005 Den svarte S2 Coupen som er avbildet tidligere i tråden har 10,5x18 ET 40 med 15mm spacere og 255/35-18 dekk,dvs ET25 !! Hva dette blir i forhold til 10x18 ET19 tør jeg ikke si. Men det blir nok trangt!!!!! Skal ikke mange mm fra eller til før det kræsjer når det blir så ekstremt Det er sånn ca 0,35 mm i forskjell på hva det bygger utover Sjefsrå felger Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 28, 2005 Det er sånn ca 0,35 mm i forskjell på hva det bygger utover Sjefsrå felger Johan Dekket får jo ikke den strekken som er på en 10,5 toms felg. Utgjør litt med strekk eller ikke på slike ekstreme kombinasjoner. Dekksiden blir jo litt rettere med 10 toms felg kontra 10,5 toms felg. Men dette må nesten bare prøves ut i praksis. En ting vet jeg vet iallfall,10x17 Brock B1 går iallfall IKKE på S2 sedan Mulig det er litt forskjell i hjuloppheng osv osv. kontra S2 Coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 28, 2005 Er snakk om små marginer her sjønner jeg så en ting er helt klart,dette skal prøves og mekkes på plass om det så blir det siste jeg gjør.......famous last words.....skal ihvertfall ikke gi meg med det første:-) Hvordan kom du frem til 0.35 mm forskjell på hva det bygger utover Tord?Hvis det er så lite om å gjør så skal dette gå med litt større slegge:-) Er jo 12,7mm forskjell på felgbredden,deler du da 12,7 i 2=6,35mm for å få delt den halve tommen på hver side av anleggsflaten til navet og så trekker man fra 6mm som er forskjell på innpress (25-19=6mm) altså 12,7:2=6,35 så tar man 6,35-6=0,35 Eneste måten jeg fant 0,35 på og det virker jo logisk så sant den halve tommen fordeles 50/50 på hver side av anleggsflaten. Takker ellers alle for masse nyttig info til dette prosjektet..gleder meg til å prøve dette.. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 28, 2005 Helt riktig fremgangsmåte for å regne det ut det Johan. Når en endrer bredde på felg uten å endre innpress vil halvparten bytte innover og halvparten utover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 17, 2006 Og ett til..... Har du fått på felgnene Johan ??? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 17, 2006 Felgene kom til slutt men selfølgelig hadde den ene fått en rimelig bra transport skade.Er vel ikke annet å vente når dei ble sendt i papp esker!!!!!,men det får være måte på transport handling.Skulle tro de hadde kjørt over den med en truck. Leverte felgen inn til retting for 7 uker siden,men har ikke hørt noe enda.Har satt kjerringa på saken for å spore den opp siden jeg er til sjøs for øyeblikket. Legger ved bilder av skaden.Man ser pappesken i bakgrunnen på ene bildet. Blir mye reising fremover så jeg får nok ikke prøvd dei på før utpå våren engang hvis jeg i hele tatt får den som er inne til rep da. Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 17, 2006 Felgene kom til slutt men selfølgelig hadde den ene fått en rimelig bra transport skade.Er vel ikke annet å vente når dei ble sendt i papp esker!!!!!,men det får være måte på transport handling.Skulle tro de hadde kjørt over den med en truck.Leverte felgen inn til retting for 7 uker siden,men har ikke hørt noe enda.Har satt kjerringa på saken for å spore den opp siden jeg er til sjøs for øyeblikket. Legger ved bilder av skaden.Man ser pappesken i bakgrunnen på ene bildet. Blir mye reising fremover så jeg får nok ikke prøvd dei på før utpå våren engang hvis jeg i hele tatt får den som er inne til rep da. Johan Off. Kjedelig da Er jo rimelig godt tegn på felgkanten at den er bra herpa! Ser ut som den er overkjørt som du sier.. Kjipt! Du får slenge ut bilde når den tid kommer Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 18, 2006 Knallrå felger ! Kjipt at ting blir ødelagt i posten, har selv kjøpt et strøkent sett med røde baklys til min coupe fra tyskland, men ble litt redd da jeg så pakka, den hadde selvfølgelig fått en skade og ikke helt til min store begeistring når jeg pakka opp så var den ene lykta fått en sprekk Kjipern at slike ting skal skje, f)#& posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...