#1 Skrevet Oktober 23, 2005 Sjekk side 20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2005 Rått Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2005 ute på feil side av heltrukken du OG eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2005 ute på feil side av heltrukken du OG eller?? hehe ja man gjør som man får beskjed om. PS, den var ikke hel trukket, det er lukkertiden som gjør at den ser slik ut.....kansje...eller kansje den var det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2005 ser for lang ut ift lukkertiden Og du forstod det jo etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2005 Gratulerer. Fullt fortjent, for bilen din er bare nydelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2005 BRA at noen klubbmedlemmer kommer seg inn i slike blader... Gratulerer og det er fullfortjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2005 Grattis! Det er velfortjent, for bilen er gjennomført! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2005 Nydelig bil du har, og grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 24, 2005 Grattis:) nice car 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 24, 2005 Gratulerer, Morten. En gjennomført bil du har fått deg. Noen detaljer vil det jo alltids være for meg å pirke på, men alt ialt en tøff bil. Hvem tok bildene forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2005 Sjekk side 20 tørr påstå at dette er norges mest strøkne og gjennomførte audi cab..vel brukte penger..det OSER respekt av bilen din,vertfall luft fjærene og ps2 kontrollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2005 Gratulerer!!! Den caben din er overgjennomført!!! Alt er gjort "riktig" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 24, 2005 Nydelig og gjennomført!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 24, 2005 ser for lang ut ift lukkertiden Neida... Bra bilde! Hvem tok bildene forresten?Ronnie KrabberødMest kjent for bladet Right On, men han gjør også ukas versting i Motorbørsen, og har altså nylig begynt å levere til Bilsport (erstattet meg) Right On kommer så sjelden at han trenger penga fra Bilsport(!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 24, 2005 Sitter å leser bladet nå kongebra at noen fra Nord hevder seg litt i bilverdenen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 26, 2005 Takker for det gutter En grei bonus vil jeg si.... Ronnie K tok bra bilder, men venter i spenning på noen pics. tatt av mr.Dyrkorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 26, 2005 Pics fra the Oslo Ghetto Vil bare opplyse om at et par dønkere spurte oss om vi solgte dop da de så bilen(!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 26, 2005 Rå bil, gratulere med reportasjen. Kanskje noen begynner å våkne litt for oss her oppe også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 7, 2005 heizann.. Måtte bare kjøpe både motorbørsen og bilsport22 i går.. Bare på grunn av cabben din;) Jeg simpelthen digger kjerra di Driver og bygger litt på cabben min jeg og.. ser opp til din, og håper en dag at den kan bli like rå... Grattulerer med reportasjene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 7, 2005 hallaisen Jo takker for det Morsomt, men som før nevt gleder jeg meg skikkelig til Arilds "gansta" pics Så da må du nok kjøpe mere blader hehe Stå på vidre du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 8, 2005 Grattis , RÅ bil, snakket forøvrig med deg i 10-15 min på gatebil. Lykke til videre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 9, 2005 Grattis , RÅ bil, snakket forøvrig med deg i 10-15 min på gatebil. Lykke til videre... Takker Mon tro om ikke jeg husker deg, er ikke helt sikker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 9, 2005 Er 1.99 Høy, om det hjelper på hukommelsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 9, 2005 Grattis! Måtte kjøpe både Bilsport og Motorbørsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...