#26 Skrevet November 9, 2005 Bare lurte på hvilke andre blader du vil være med i? Var det snakk om audi scene eller har jeg hørt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 9, 2005 Gratulerer med reportasje!! En knalltøff bil dette ! Fikk beskuet den på Grombil Ekeberg i høst Noen av bildene jeg tok. Disse to ligger på min side http://www.moldestuket.com Ser en Max Power utsendt på det første bildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 9, 2005 Gratulerer med reportasje!! En knalltøff bil dette !Fikk beskuet den på Grombil Ekeberg i høst Noen av bildene jeg tok. Disse to ligger på min side http://www.moldestuket.com Ser en Max Power utsendt på det første bildet.. Det var du ja,hehe, ser jo ut som jeg har møtt nesten alle liksom uten å vite det Max Power blir det iallefall ikke, men blir å se i et par til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 9, 2005 Max Power blir det iallefall ikke, men blir å se i et par til... Hvorfor ikke det ? Fordi du ikke vil selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 9, 2005 Hvorfor ikke det ? Fordi du ikke vil selv? Liker ikke stilen deres+ mine erfaringer med dem er at de rett å slett er useriøse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 9, 2005 Liker ikke stilen deres+ mine erfaringer med dem er at de rett å slett er useriøse. Det var det jeg trudde var grunnen også ! Kunne ikke vært mer enig med deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 10, 2005 Men vi er seriøse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 10, 2005 Men vi er seriøse yyyyyeeeppp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...