Anbefalte innlegg

Nå, hvordan er det med dere andre der ute, bytter dere mutrene hver gang dere har av turbo/grenrør, eller overlever de hvis de ser ålreite ut? Er i ferd med å pelle av toppen nå for toppakningbytte, (har tydeligvis den gamle papirpakningen..) og lurer på om jeg må bytte alle mutrene, (som Bentley'en sier) som jeg gjorde for to år siden når jeg byttet turbo og grenrør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke hatt noe problemer med å bruke slike bolter opp igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skiftet eksosmanifoil på min. da byttet jeg alle pinboltene å alle mutrene. eller det jorde jeg andre gangen... der ble frieksos da jeg ikke byttet de så da var det hele jobben en gang til bare fordi jeg skulle spare meg noen penger=( er ikke så mye ekstra å bytte de... visst det var de du tenkte på nå da. topp boltene er iallfall strekkbolter å de må byttest!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier normalt sett ikke å bytte ut med mindre det er snakk om skader på hode eller gjenger, eller det er låsemutre (nylock). Ikke alltid jeg bytter de heller, spørs hva man har tilgang på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner..

Var mest de kobberfarvede 'låsemutrene' og de mutrene som fester turboen jeg tenkte på, de så veldig fine ut fra sist gang, men en vet jo aldri.. Manifoldmutre har jeg, og nye topplokksbolter! : ja:

 

Takker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.