#1 Skrevet Oktober 24, 2005 Nå, hvordan er det med dere andre der ute, bytter dere mutrene hver gang dere har av turbo/grenrør, eller overlever de hvis de ser ålreite ut? Er i ferd med å pelle av toppen nå for toppakningbytte, (har tydeligvis den gamle papirpakningen..) og lurer på om jeg må bytte alle mutrene, (som Bentley'en sier) som jeg gjorde for to år siden når jeg byttet turbo og grenrør.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2005 har ikke hatt noe problemer med å bruke slike bolter opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2005 jeg skiftet eksosmanifoil på min. da byttet jeg alle pinboltene å alle mutrene. eller det jorde jeg andre gangen... der ble frieksos da jeg ikke byttet de så da var det hele jobben en gang til bare fordi jeg skulle spare meg noen penger=( er ikke så mye ekstra å bytte de... visst det var de du tenkte på nå da. topp boltene er iallfall strekkbolter å de må byttest! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg pleier normalt sett ikke å bytte ut med mindre det er snakk om skader på hode eller gjenger, eller det er låsemutre (nylock). Ikke alltid jeg bytter de heller, spørs hva man har tilgang på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2005 Skjønner.. Var mest de kobberfarvede 'låsemutrene' og de mutrene som fester turboen jeg tenkte på, de så veldig fine ut fra sist gang, men en vet jo aldri.. Manifoldmutre har jeg, og nye topplokksbolter! : ja: Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...