A4 1.8T | Noe tikker i motorrommet mitt!

Anbefalte innlegg

Sto på tomgang i sted mens jeg plutselig hørte noe som tikket veldig høylytt i motorrommet mitt,åpnet panseret og fant ut at denne (markert med rød ring rundt) tikket noe fælt!

Hva er dette for noe? : klø : Noe til AC`n? :confused:

 

ACFPHASJaa8C.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er magnetventilen til kullfilteret ditt(renser bensindamp)

Er normalt at denne tikker i tide og utide.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er magnetventilen til kullfilteret ditt(renser bensindamp)

Er normalt at denne tikker i tide og utide.

 

Ok. *puh* ;)

Har hørt den før oxo,men kun når den står og går på tomgang noen ganger.

Merket oxo at det lukter litt bensin i motorrommet mitt,ikke rare greiene da men,lukter spes rundt innsuget,ser ingen lekkasjer elns. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å bryte tråden din her, men jeg ser du har det bsr kittet. Men hvor ska det lille filteret man får med det kittet monteres hen da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å bryte tråden din her, men jeg ser du har det bsr kittet. Men hvor ska det lille filteret man får med det kittet monteres hen da??

 

Lite filter? : klø :

Får man med det i dette kittet? :confused:

Filteret var montert på bilen når jeg fikk den så det vet jeg desverre ikke gitt.Ikke har jeg sett det noe sted heller... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. ja det fulgte med et sånn lite filter som er til avluftning for olje mener jeg, men vet jo ikke hvor det skal stå hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. ja det fulgte med et sånn lite filter som er til avluftning for olje mener jeg, men vet jo ikke hvor det skal stå hehe

 

Hmm,ok.

Kan ikke ha fått med det sammen med bilen jeg dah. : bh :: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er vel ikke verdens undergang uten det filteret tenker jeg.. Så lenge bilen din går som den skal, og noe som ikke passat min ikke gjør.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lille er ikke nødvendig på A4. Det er til noe ånding på A6 mener jeg å huske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. ja det fulgte med et sånn lite filter som er til avluftning for olje mener jeg, men vet jo ikke hvor det skal stå hehe

Sikkert veivhus ventilasjonen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.