#1 Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har en skjør og verdifull Audi-del som skal til JAM, men er litt redd for at Posten skal herpe den. Er det noen her som skal innover og kan ta den med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2005 Mulig det blir tur innover på meg i løpet av uken eller helgen som kommer...vet ikke sikkert ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2005 Du gir vel lyd fra deg hvis du skal innover? Det er denne lille biten som skal til JAM, men vi er litt redd for at posten skal ødelegge den. De er dessverre flinke til slikt. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=37683 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2005 Det skal jeg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2005 Også mulig at jeg skal innover denne eller neste uke. Men vet ikke om det blir med bil eller fly. Jeg kan være bækkuppløsning om Lars ikke skal innover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2005 Høres veldig bra ut, Tommy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg skal innover på søndag, så har du en backup til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2005 Går ut ifra at det er John Arild M vi snakker om her. I såfall så kan den av dere som skal innover kanskje gi han en 50 lapp fra meg Jeg skylder han det, så om en av dere som skal treffe han kan lege ut så får jeg dette ut av verden. Betaler selfølgelig tilbake vet dere Thor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2005 Jada Thor Arne L, det er John-Arild M det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2005 Jada Thor Arne L, det er John-Arild M det er snakk om Det var da fælt da Ville bare forsikre meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...