#1 Skrevet Oktober 24, 2005 Coilen/tenningstransformatoren på Passelaten tok kvelden i helga. Noen som aner hva en slik koster på Møller? Tør nesten ikke ringe opp... Biltema har også noen universalcoiler. Erfaringer med disse? Evt. noen som kan ha en slik en til meg? Bilen er en '96 Passat 2.0 Court. Se bildet under for rett del. Mvh Dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg har sånn på ABF'en, og får trolig ikke bruk for den. Kan byttes i coilpack.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2005 Takker for tips, Mr. Andrè Ble handlet ny hos MECA for den nette sum av 925,- Møller skulle forresten bare ha 1700-og-beep beep beep, "oj, la på gitt..." Begge med innebygd tenningsmodul (så lærte jeg noe nytt i dag også)..så da får jeg igjen 198,- for den jeg kjøpte på BilTema.......den som ikke finnes på Passaten: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2005 hehe, leita du lenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...