#1 Skrevet Oktober 24, 2005 I dag har jeg bytta frostvæske på bilen min. Har gjort det flere ganger uten særlig problem. Jeg har vel fylt på ca. 2,5 liter til nå. Problemet er at jeg ikke får vifta til å gå + det er ikke frostvæske i de to slangene som går opp og inn i bilen Bilen har stått på tomgang med Varme apparatet på og den trekker ikke til seg det jeg har fylt på.... ...?... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2005 Blir bilen varm uten at du får vann i slangene så må du stoppe og la den kjøle seg ned, før du gjentar prosessen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2005 Blir bilen varm uten at du får vann i slangene så må du stoppe og la den kjøle seg ned, før du gjentar prosessen. Ok... Ja fikk den opp i 90 grader Skal prøve litt mer seinere i kveld når den har kjølt seg ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...