#1 Skrevet Oktober 24, 2005 Hvor bør jeg gå for å få meg billige vinterdekk? Er 195/65R15 jeg er ute etter og helst følgende dekk: Continental Viking Contact 3 Nokian Hakkapelliita RSi Michelin X-Ice Hvis noen andre har forslag til gode vinterdekk (piggfrie) så skrik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2005 http://www.dekksentralen.no/ Kjent for å ha fordelaktige priser.... Ring litt rundt til andre først, så er jeg ganske sikker på at du får best pris på Michelin her Dag Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2005 Hvor bør jeg gå for å få meg billige vinterdekk? Er 195/65R15 jeg er ute etter og helst følgende dekk: Continental Viking Contact 3 Nokian Hakkapelliita RSi Michelin X-Ice Hvis noen andre har forslag til gode vinterdekk (piggfrie) så skrik ut En her i egersund har goe priser på dekk. ring han på telefon 51493670 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2005 En her i egersund har goe priser på dekk. ring han på telefon 51493670 hvor ligger det? kan jo ta meg en tur innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2005 I Egersund (Tengs), var en Shell stasjon der for ca et halvt år siden..Ligger ikke langt fra Bil & Maskin Egersund. Eneste er at han liker ikke å rydde, men det bryr ikke meg så lenge han er en kjempe kar å gir meg billige dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2005 Hvor bør jeg gå for å få meg billige vinterdekk? Er 195/65R15 jeg er ute etter og helst følgende dekk: Continental Viking Contact 3 Nokian Hakkapelliita RSi Michelin X-Ice Hvis noen andre har forslag til gode vinterdekk (piggfrie) så skrik ut Eg har 4 stk 195/65-15 Continental Viking 3 piggfrie vinterdekk ligganes. Dekkå blei kjøpt nye i fjor og e ubetydeligt brukt. Mønsterdybde ca 8-9mm igjen. Selges gr. overgang t 16". Pm eller ring meg på tlf 91 87 00 87. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2005 Jæren dekk TLF:51786860 Hvor bør jeg gå for å få meg billige vinterdekk? Er 195/65R15 jeg er ute etter og helst følgende dekk: Continental Viking Contact 3 Nokian Hakkapelliita RSi Michelin X-Ice Hvis noen andre har forslag til gode vinterdekk (piggfrie) så skrik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...