#1 Skrevet Oktober 24, 2005 Har noen gamle felger (orignal audi felger) til bilen min. Tenkte å freshe dem litt opp før vintereren. Er bare 15" men dem er ganske møkkete og skitne. Hvordan får jeg dem pene og rene igjen? Har prøvd med litt forskjellig felgrens men møkket sitter sterkt i felgene. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2005 Hvis du ikke er redd for at lakken skal bli matt, så kan du skrubbe dem med Jif og en skurebørste eller oppvaskbørste. Det fjerner en god del møkk, og er veldig effektivt. Eneste ulempen er at lakken blir matt av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2005 Silicon fjerner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2005 Teknisk isopropanol funket for meg.. Brukte glymmen sin polish for å få tilbake "glansen" i 13"ene mine etterpå..lenge leve vinterfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...