#1 Skrevet Oktober 24, 2005 HEi, nå har jeg fårt kjøpt meg vinge til bilen. men har ikke fått den enda. men har ikke anelse hvordan den skal monteres . Noen som har lik å vet hvordan den skal monteres? eller bare har noen gode råd? legger ved noen bilder av vinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2005 Må vell borre hull til skruene og skru den fast da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2005 joda, det har du jo rett i .. skal jo ikke være noe problem det.. Tenkte igrunnen på om du skal bruke noe annert, lim kansje? Tross alt.. Den skal holde igjen noen kilo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2005 Hadde en GL-vinge på Ventoen min. Der sto det 2 skruer på hver side fra bagasjen og opp i vingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2005 Men klart,kunne brukt Sicaflex og festet den med.maaaange om gjør det,men når jeg får min skal den skrues OG sices fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2005 blir nok det som sjer med min å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg har en Oettinger-vinge på Boraen, der er det brukt Sica + festebraketter. Denne er TUV-godkjent med dette. Ingen hull i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg har en Oettinger-vinge på Boraen, der er det brukt Sica + festebraketter.Denne er TUV-godkjent med dette. Ingen hull i bilen. Vet du om man får kjøpt dette løst noen steder,hadde vært kjekt å brukt det så man slipper og borre i lukket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...