#1 Skrevet Oktober 24, 2005 Etter litt diskusjon i styre kom vi fram til at også neste lokallagsmøte i Haugesund blir hos Aksdal Bil i mangel på andre alternativer. Så torsdag 3. november 19.30, Aksdal Bil... VELKOMMEN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2005 Okey... Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2005 Møter selvfølgelig opp jeg også! sikkert med vinterhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2005 Stille så lenge det helder seg tørt på veien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2005 Ill be there.... I sink.... Me Sommarjulår! he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2005 Prøve å få det med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 27, 2005 Eg komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2005 Setter pris på om alle som kan møter i morgen, da jeg vil ha en avklaring på utseendet til lokallagsgenserene så vi kan få bestilt disse så fort som mulig. vi får fastsette prisen skikkelig i morgen, men min mening er uansett, at litt bør gå til lokallagskassen slik at vi kan ha litt i bakhånd for videre arrangement for lokallaget! Vel møtt alle mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2005 Fridtjov har dratt til sjøs men resten av lokallag bør ha rimelig god unnskyldning for å ikke komme Saker som bør diskuteres: - Design og bestilling av gensere - Juleavsluttning - Møtelokaler resten av vinteren (samme diskusjon som hvert år) - "Arrangementsgruppe"? Er det noen utenfor styre som ønsker å arrangere pubkvled, gokart e.l. er det fint om de danner en "gruppe" eller noe så den ikke bare blir med snakket slik som har vært tilfelle til nå. Dette kommer isåfall itillegg til de månedlige møtene. - Annet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2005 Jeg syns vi bør ha en kveld på byen ("julebord")... Hadde vært kewlt å sjekket inn på f.eks peppes , så deretter tatt ronden på byen.... Eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 2, 2005 reist offshore eg også, så kan ikkje komme denne gang hell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 2, 2005 Julebord må vi jo ha! Av andre ting så syns jeg vi BØR ha treff neste år, gjerne danne en "treff gruppe" som jobber aktivt med dette for å få ett bra treff. jeg syns det var utrolig hyggelig i sommer, men det manglet litt av oppmøtet hos de lokale klubb medlemmene. samtidig så kunne vi satt opp lister litt tideligere, med datoer på treff vi "må" på til neste år så vi får organisert skikkelige turer over til østlandet, ikke slik at vi kjører en og en over. mye hyggeligere å kjøre sammen. Så kan vi diskutere disse på kommende lokallagsmøter om hvem som har lyst å bli med å avtale dette tidlig, blir feil å slenge ut en post på forumet 5-6 dager før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 2, 2005 En eller annen form for juleavsluttning blir det nok, enten Peppes eller noe annet... Men "treff" tror jeg en kan se langt etter. Konklusjonen etter årets treff var at det ble "alt for mye arbeid og alt for lite igjen for strevet", så jeg kommer ihvertfall ikke til være med flere ganger og det tror jeg heller ikke de andre som arrangerte iår vil. Det vi tenkte etter årets treff var å kutte ut neste års "treff" og bare ha en sommersamling eller noe uten noe særlig program egentlig, kun sette av en kveld med grilling og sosialt. Men dersom andre fra lokallaget ønsker å arrangere noe tilsvarende som iår så er det selvsagt lov å prøve. Dette med å arrangere "turer" har vi også prøvd på mange ganger tidligere, med det resultat at kun de samme 2-3 bilene reiser år etter år Mange som sier de vil, men når alt kommer til alt, trekker folk seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 2, 2005 Dette med å arrangere "turer" har vi også prøvd på mange ganger tidligere, med det resultat at kun de samme 2-3 bilene reiser år etter år Mange som sier de vil, men når alt kommer til alt, trekker folk seg... veldig slapp gjeng i dette lokallaget... jeg håper nå vertfall på å få med meg minst 1 treff neste år, nå så jeg har en bil som ser litt bedre ut enn før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 2, 2005 Hjelper lite å klage på andre når en ikke er noe bedre selv Derfor klager jeg heller ikke på andres aktivitesnivå med tanke på dette å reise på treff når jeg ikke er bedre selv... for min del går dette på interesser og prioriteringer. Kommer skjelden noe godt utav klaging og syting, og enda mindre når en ikke gjør noe selv for å bedre på situasjonen Som også sagt før hjelper det lite å komme med forslag til ting og tang når ingen tar tak i det og gjør noe med det! For nei det er ikke noe krav at en må være med i styre e.l. for å få noe til! Dersom ingen tar tak i forslagene og gjør noe med de, blir det heller aldri noe av, dette gjelder f.eks. pubrunder, gokart, bowling osv osv. Juleavslutning skal vi i styre nok klare å finne en løsning på, men tar gjerne imot innspill/forslag, Peppes med etterfølgende bytur er notert! Tore Ø nevnte også noe om MC lokaler, hadde dette vært noe å tenke på? Og har foresten noen sett eller hørt noe fra Tore i senere tid?? (Leser du dette Tore så ta kontakt!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 2, 2005 Eg kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 3, 2005 Eg komme ikkje, må jobbe natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 3, 2005 forkjølte eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 3, 2005 Må dessverre sei pass, då eg knakk armen i den harde vintercup kampen i fotball E ganske vansklig å gira mëd knekt arm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 3, 2005 Får vell komma å låsa opp eg då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 3, 2005 kos dere er offshore så får ikke mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 4, 2005 ka bleie te? ordne du bowle å gokart kvell glenn? dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 4, 2005 ka bleie te? ordne du bowle å gokart kvell glenn? dag du fikser det du Dag A. eller noen andre som vil engasjere seg litt, finn en dato og legg ut en post på forumet, jeg møter uansett jeg har nok å gjøre med henhold til Genserene for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 4, 2005 Kom dere fram til noen form for juleavslutning i går eller var det kun pizza å drittpreik som vanligt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 4, 2005 Kom dere fram til noen form for juleavslutning i går eller var det kun pizza å drittpreik som vanligt ? var snakk om en bytur første helga i desember. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...