#1 Skrevet Oktober 25, 2005 På vinter sitter det BBS 16" med 205/55 dekk. Er dette originalt? Er redd det er litt for brett for en så liten bil, med tanke på fremkommelighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2005 205/55-16" er orginalt på mk4 gti alle mk4 gti som ble solgt da jeg var lærling i møller ble i hvertfall levert med den dimmen på dekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2005 Jepp de er orginaldimensjonen. Har kjørt 4 sesonger på denne dimensjonen i piggfritt og de er ingen problemer med framkommelighet. Kjører nå på 225/45 - 17 og de er helt suverent. Eneste man må være litt ops på er når det er mye slaps da har de en tendens til å flyte litt men de kommer jo selvsagt an på farten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2005 Ok, da får jeg satse på dette i år også Gikk helt fint i fjord, men jeg tenkte om det kanskje var større en originaldim, så ville det vært lurt å gått ned et par cm, men da så. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...