#1 Skrevet Oktober 25, 2005 Bare til dem som IKKE har fått dette med seg så blir det vanlig treff på Arenum ikveld klokken 1900 og IKKE på dekk&felg. Dette må utsettes men vil bli gjennomført senere. Regner med å se dere på Arenum ikveld også. Ta med lue og votter iallefall, jeg stiller i ullvang undertøy og raggsokker TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2005 Stiller som vanlig jeg i trygdepysjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2005 Da kommer jeg i SOSIALDRESSEN med ullvangen under. Snakkes i kveld iallefall Ni.... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2005 Da kommer jeg i SOSIALDRESSEN med ullvangen under. Snakkes i kveld iallefall Ni.... TThomaz Jepp det gjør vi Bit..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2005 Kos dere i møkkaværet! Kan ikke komme i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg stiller. Har til og med vintersko på. (var en tur på fjellet i helgen. Snø e gøy!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2005 Står over i griseværet eg,men dere andre får kose dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2005 Opptatt jeg også , kos dere i dritt været 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2005 For en gjeng pingler az! HEHE snakkes iallefall TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2005 Er det dritt vær i Bergen? Er på gardermoen....ikke noe bedre her. Snør som bare det.... Men koser meg med noen halve.......Hansa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...