#1 Skrevet Oktober 25, 2005 Hei Lurte på om det finnes noen kjettinger som kan brukes på lavprofil? Dimensjonene det snakkes om her er 265-30-19? på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2005 Hei Lurte på om det finnes noen kjettinger som kan brukes på lavprofil? Dimensjonene det snakkes om her er 265-30-19? på forhånd takk var da veldig volsome vinterdekk, tror ikke du få noe som passer til detta, uansett så går de fleste kjettinger langt innover dekket å vil lage merker i felgene.. (regner med at du ikke har stålfelger på detta) hva slags bil er detta til siden du ikke kan ha på andre dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg tror kanskje en Snowsock vil være et bedre alternativ til den dimensjonen enn kjettinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2005 dette er til en maserati, er en utenlandsk kunde som er i norge noen dager og det er ganske vansklige kjøreforhold nå. Prøver å fortelle han at han ikke kan bruke kjettinger på en slik felg/bil, men han vil jo ikke høre etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2005 Er det plass til kjettinger i det hele tatt da? Jeg får ikke på kjettinger av noe slag på min bil i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2005 DET er ikke mye plass nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2005 dette er til en maserati, er en utenlandsk kunde som er i norge noen dager og det er ganske vansklige kjøreforhold nå. Prøver å fortelle han at han ikke kan bruke kjettinger på en slik felg/bil, men han vil jo ikke høre etter Da hadde jeg anbefalt ham å leie en bil de dagene han er her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2005 Da hadde jeg anbefalt ham å leie en bil de dagene han er her. Har han Maserati, har han vel råd til å leie en bil noen dager og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg får se hva vi gjør, men det ser håpløst ut på kjettingfronten i allefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2005 Har noen gamle knipe-tak han kan få gratis.... Men som sagt over her,parker bilen eller få tak i Autosokk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2005 Har noen gamle knipe-tak han kan få gratis.... De må vel sveises om får å passe på 265 brede dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...