Anbefalte innlegg

Hei

 

Lurte på om det finnes noen kjettinger som kan brukes på lavprofil? Dimensjonene det snakkes om her er 265-30-19?

 

på forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Lurte på om det finnes noen kjettinger som kan brukes på lavprofil? Dimensjonene det snakkes om her er 265-30-19?

 

på forhånd takk

 

 

var da veldig volsome vinterdekk, tror ikke du få noe som passer til detta, uansett så går de fleste kjettinger langt innover dekket å vil lage merker i felgene.. (regner med at du ikke har stålfelger på detta) hva slags bil er detta til siden du ikke kan ha på andre dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror kanskje en Snowsock vil være et bedre alternativ til den dimensjonen enn kjettinger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er til en maserati, er en utenlandsk kunde som er i norge noen dager og det er ganske vansklige kjøreforhold nå. Prøver å fortelle han at han ikke kan bruke kjettinger på en slik felg/bil, men han vil jo ikke høre etter :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: dum ::fy:

 

Er det plass til kjettinger i det hele tatt da? Jeg får ikke på kjettinger av noe slag på min bil i hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET er ikke mye plass nei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er til en maserati, er en utenlandsk kunde som er i norge noen dager og det er ganske vansklige kjøreforhold nå. Prøver å fortelle han at han ikke kan bruke kjettinger på en slik felg/bil, men han vil jo ikke høre etter :confused:
Da hadde jeg anbefalt ham å leie en bil de dagene han er her. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde jeg anbefalt ham å leie en bil de dagene han er her. ;)

 

Har han Maserati, har han vel råd til å leie en bil noen dager og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får se hva vi gjør, men det ser håpløst ut på kjettingfronten i allefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen gamle knipe-tak han kan få gratis.... : smil : Men som sagt over her,parker bilen eller få tak i Autosokk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen gamle knipe-tak han kan få gratis.... : smil :

 

De må vel sveises om får å passe på 265 brede dekk : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.