#1 Skrevet Oktober 25, 2005 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike sideskjørt som golfen på bildet har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2005 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike sideskjørt som golfen på bildet har? vannvittig vanskelig og se da men vist det er m3 skjørter så har både nbs og power zone dette til mk3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2005 vannvittig vanskelig og se da men vist det er m3 skjørter så har både nbs og power zone dette til mk3 ser ut som om det er en orange og en blå mk3 som har noe lignende på http://www.rieger-tuning.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2005 Har den sideskjørt? Er i såfall mest sannsynlig de orginale. M3 er det garantert ikke, det er det jo lett å se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2005 Er den ikke bare lakka helt ned da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2005 Ser bare ut som at den er lakket ned. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2005 Jepp er nok da, vist ikke eg ser heilt hakkande gale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2005 Den er nok uten sideskjørt ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2005 som alle sier her, er ingen sideskjørt på bilen, men jeg ser heller ingen "rugler" i kanalen når jeg blåser opp brightnessen for å se bedre, så kan være at han har gjordt noe med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2005 Bilen er uten sideskjørt Kun originale skjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2005 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike sideskjørt som golfen på bildet har? dette er ikke sideskjørt. han har bare pusset av(sannsynligvis) det belegget som ligger på de "skjørtene" som står på en vanlig golf 3, og lakkert dem opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 26, 2005 Hei. Takker for svar her. Da er det store spørsmålet. hvis dette er orginale sideskjørt, hvor kan jeg få kjøpt slike for ikke så alt for mange kronene. Jeg har nemmelig golf 3 gti. Og gtien han andre skjørter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 26, 2005 hvis du tar av de skjørtene du har nå. så får du sånne kanaler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 26, 2005 Ok hehe Kan noen anbefale noen pene sideskjørt til golfen min da? (IKKE m3) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 26, 2005 Ok hehe Kan noen anbefale noen pene sideskjørt til golfen min da? (IKKE m3) Rieger Infinity er jo fine billige på Powerzone er dem også =) 1000 a peace,- ellers har jo mattig mange fine, men husker ikke navnene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 26, 2005 ville heller gått for abt sine, ikke det beste bilde men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 26, 2005 Hvor får man kjøpt disse da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 26, 2005 Norsk Bildelsenter har vel ABT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 26, 2005 fant disse, syns de var nice jeg, Kercher Tuning-Sport Edition Pris kr 2990,- en link til siden deres her http://www.styling-tech.no/index2.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 26, 2005 fant disse, syns de var nice jeg, Kercher Tuning-Sport Edition Pris kr 2990,- en link til siden deres her http://www.styling-tech.no/index2.php enig med deg men det jeg synes er litt dumt med disse er at de ikke går så langt ned..så spørs hvilet tema han skal ha på bilen sin.. =) men de er nice'e;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 26, 2005 DSP er vel ikke så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 27, 2005 men det jeg synes er litt dumt med disse er at de ikke går så langt ned..så spørs hvilet tema han skal ha på bilen sin.. =) min mening er at sideskjørt/fangere ikke skal bygge så mye ned, det er jo en grunn til at senkesett fins 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 27, 2005 Noen formeninger om dette: Kanskje litt for mye detaljer? Vurderer å kjøpe det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 27, 2005 syns det ble litt for mye linjer på det der i forhold til hva det er på golfen.. men om det er det der du har lyst på så løp å kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 27, 2005 ja du har kanskje rett. Ellers så kjøper jeg en her på forumet sine. Hvis han går med på prisen da! disse: Noen formeninger om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...