Anbefalte innlegg

syns disse så mye bedre ut ja :) ,

hvilket merke er det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns disse så mye bedre ut ja :) ,

hvilket merke er det?

 

er ikke det JOM? hvis jeg ikek husker feil :/

 

s

min mening er at sideskjørt/fangere ikke skal bygge så mye ned, det er jo en grunn til at senkesett fins :nana:

 

hva med begge deler da? : rock ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du har kanskje rett. Ellers så kjøper jeg en her på forumet sine. Hvis han går med på prisen da!

 

disse:

vr62.jpg

 

 

Noen formeninger om dette?

 

 

Like sideskjørt på http://www.eyecandyracing.no koster 1980kr tror jeg det var..

 

Fine de.. Bestilt slike selv =) Enkle og greie..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes skvettlapper til skjermen foran som ikke bygger så mye ut som de orginale på Golf Mk3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes skvettlapper til skjermen foran som ikke bygger så mye ut som de orginale på Golf Mk3?

 

jeg lagde mine i plexiglass :rolleye:

da merker man dem ikke så lett, pluss at dem fungerer..

de stikker 2-3cm ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt... Ser det bra ut da? Kan du poste et bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan legge ut litt senere i dag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike sideskjørt som golfen på bildet har?

 

Picture223.jpg

Det er noe originale greier, men er litt usikker på hvilken type. Skal på Møller på fredag, tenkte å høre med dem da.

 

Jeg har på min noen plastlister som ligger oppå selve "sideskjørtet", slik at hele greia ser to-delt ut. En kamerat jeg bor med har en Golf 3 cab, og den har slike skjørt som den på bildet har. Det er en Avantgarde-utgave, men er originale skjørt på den ifølge ham.

Har lurt på det der selv faktisk og ikke funnet noe svar..

 

Mulig det på bildet er slik det ser ut uten den plastlista jeg snakker om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser du ikke svarene ovenfor?? det er blitt sagt x antall ganger, at dette er de vanligene kanalene på mk3'en, eneste som er blitt gjordt med dem er at "ruglene" er blitt fylt igjen, finnes ikke noe add on greier på denne bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser du ikke svarene ovenfor?? det er blitt sagt x antall ganger, at dette er de vanligene kanalene på mk3'en, eneste som er blitt gjordt med dem er at "ruglene" er blitt fylt igjen, finnes ikke noe add on greier på denne bilen.

Tydeligvis ikke.

 

Det er vertfall forskjell på 3 og 5-dørs da, siden jeg har helt annerledes. Jeg kan ikke bare fylle igjen noen rugler og få slike som på bildet. Det var derfor jeg tenkte å høre med Møller, samt skrev hva jeg skrev.

 

3-dørs cab:

skjort1.jpg

 

5-dørs:

skjort2.jpg

Tatt ute nå nettopp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du av plastlisten du har på bildet (under døren) blir det sånn som på den svarte, bare litt ruglete (pga lakkert body)

 

Tydeligvis ikke.

5-dørs:

skjort2.jpg

Tatt ute nå nettopp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh. Men det er jo en del cm i høydeforskjell, samt at de ser relativt forskjellige ut (f.eks i endene).

 

Mulig de er såpass forskjellige fra 3 til 5-dørs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... tror det er SEAT sideskjørt på 3dørs'en... vil gjerne vite hvilken seat bil dem kommer fra jeg også da, tror det er snakk om en Toledo.

 

Den øverste sorte bilen med bbs rs felgene har som sagt ikke noen sideskjørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den svarte har ikke sideskjørt i hele tatt gutter..

 

Ta bort side skjørtene deres så har dere samme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den svarte har ikke sideskjørt i hele tatt gutter..

 

Ta bort side skjørtene deres så har dere samme..

Snakker du om den i trådstarters innlegg, eller den svarte cabben jeg la inn bilde av..?

 

Så om jeg tar av plastlista og den lista som plastlista ligger på, så får jeg samma utseende som den svarte cabben..?

Ble mye frem og tilbake dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en gang for alle:

 

vask2.jpg

 

SÅNN ser det ut uten sideskjørt, det som ikke fremkommer her er de ruglene som er i kanalene for å "dempe" steinsprut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjort2.jpg

 

Jeg har slike sideskjørt som er på bildet her.

Når jeg tar av den lista så er det masse rugler og hakker. Det er et klips for at den lista skal holde seg på plass.

 

Så det bler ikke noe cleane når lista er av nei.. :-\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker du om den i trådstarters innlegg, eller den svarte cabben jeg la inn bilde av..?

 

Så om jeg tar av plastlista og den lista som plastlista ligger på, så får jeg samma utseende som den svarte cabben..?

Ble mye frem og tilbake dette..

 

 

Den svarte golfen på motorveien..

 

Du må ta av hele sideskjørtet ditt så får du slik..

Altså, er ikke no sideskjørt på utsia. er bare karosseri.

 

skjøøønneeeer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, da er jeg blitt litt klokere.. :)

 

Er dette å anbefale..? Har vurdert sideskjørt til sommern, men syns det er ganske pent slik det er på den cabben jeg viste bilde av..

Er vel bare snakk om å få "karosseridelen" lakkert da..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den cabben din har vel cab sideskjørt.. Vet ikke om de passer på vanlig golfer.

 

den andre sorte golfen har ikke side skjørt, kun karosseri eller hva en skal kalle det.

Kun karrosseri som er lakka ja, regner med det er lakkert hvis du tar av skjørtene dine, men hvor pent de er er ikke godt å si

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den cabben din har vel cab sideskjørt.. Vet ikke om de passer på vanlig golfer.

 

den andre sorte golfen har ikke side skjørt, kun karosseri eller hva en skal kalle det.

Kun karrosseri som er lakka ja, regner med det er lakkert hvis du tar av skjørtene dine, men hvor pent de er er ikke godt å si

Godt mulig at cab har egne skjørter, ja. Skal på Møller imorra, kan høre med dem og jeg husker det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.