Synspunkter/Erfaringer med Michelin X-Ice (piggfritt)

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer som er verdt å dele om dette dekket? Fått en god pris på dette dekket og vurderer dette dekket i vinter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatteren har dette dekket på bilen sin, han skryter det opp i skyene!

Kjører opel han da, med original 14"-felg og høy profil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen erfaringer som er verdt å dele om dette dekket? Fått en god pris på dette dekket og vurderer dette dekket i vinter

Hadde uten tvil godt for dette dekket... Evnt. Conti dekk.

Er prisen god så kjøp, blir garantert fornøyd. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte på X-ice på drosjen min (Touran) ifjor. Og jeg er kjempefornøyd med de dekkene. Glimrenede kjøreegenskaper og god slitestyrke. Jeg kjørte 35.000 km på ett sett dekk. Har derfor kjøpt et sett X-ice til årets sesong også. Og jeg slo til og kjøpte X-ice også til privatbilen (a4), men de dekkene varer forhåpentligvis etpar-tre vintre... he,he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte x ice på bilen min i fjor,det fungerte ypperlig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greie dekk dette, men laang stopp lengde på asfalt. men det gjelder kanskje piggfritt generelt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt disse i 225/40-18 for å ha på Sportback'n min, men setter dem ikke på før til onsdag. Jeg kan gi tilbakemelding på hvordan de funker utover vinteren jeg vet du, men du skulle kanskje visst det nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.