#1 Skrevet Oktober 25, 2005 Noen som prøvd dette piggfridekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2005 Off!!!! du hører på navne at det ikkje er bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2005 Det skal visst være bra, gjorde det bra i en dekktest i dagbladet og slo flere andre mer kjente merker. Jeg har kjøpt Nankang selv til passaten i år (litt usikker på om det er SV1) ,men har ikke fått testet det på snø enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2005 Off!!!! du hører på navne at det ikkje er bra!! merkefrik neida, det har bestått en god del tester med en relativt bra margin, så det kan ikke være dårlig..jeg kjørte Nankang på de gamle sommerhjula mine, var fornøyd jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2005 Hva med nankang s600? Noen som har erfaring med disse? Er det pigg eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2005 Nankang SV-1 (piggfri) og SW-5 (piggdekk) er nok dekk som er vel så bra som mange av de mer anerkjente merkene. Begge er nye av året og har silicia gummiblanding og bra med seipninger. Så disse skal man nok ikke undervurdere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2005 Har kjøpt og montert dekka nå. De skal visstnok være meget bra på sørpe, over snittet på snø, brukbare på is, men dårlige på våt asfalt.... Det blir spennende å se hvordan de er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2005 Off!!!! du hører på navne at det ikkje er bra!! Ta en titt i Nankang-brosjyra og du finner masse gromme dimensjoner i hvertfall i sommerdekk. Så dette skal ikke være noe bakgårdsmerke lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2005 Ta en titt i Nankang-brosjyra og du finner masse gromme dimensjoner i hvertfall i sommerdekk. Så dette skal ikke være noe bakgårdsmerke lenger. Nankang er vel den eneste i tillegg til BF Goodrich som har bla.a. 225/30 x 20. Ikke er det noen svimlende summer for de heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 27, 2005 Nankang er vel den eneste i tillegg til BF Goodrich som har bla.a. 225/30 x 20.Ikke er det noen svimlende summer for de heller. Pirelli har visst også kommet med denne dimmen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg kjøpte Nankang piggfri(mener de het SV1) til x-80ien pga at jeg skulle selge den ikke lenge etter. Jeg hadde lave forventninger. Må vel innrømme at "Nankang" blir litt som "MazdaToyota" i mine ører, men jeg ble utrolig positivt overrasket over dekkene. Kjørte med de på alle slags føre fra forrykende snøvær over Haukeli til is m.m. Opplevde også at bilen foran kjørte av veien på sørpeføre mens jeg bremset opp og styrte unna uten problemer. Fikk prøvd de mye ut på våt asfalt da det jo en sjelden gang regner her i Bergen. Ingenting å utsette der. Anbefales. Spesielt med tanke på at de koster under halvparten av kjente merkedekk. Jeg fikk pris på ca 1450,- for Michelin og 650,- SV1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 27, 2005 Pirelli har visst også kommet med denne dimmen nå... Litt OT. Er loadindexen 85 på disse også som på Nankang og BF Goodrich. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 27, 2005 billigste nankang sv1 koster 402,- og det er billigt d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 27, 2005 Litt OT. Er loadindexen 85 på disse også som på Nankang og BF Goodrich. OT fortsetter og ja, tror den er lav på Pirelli også, 85 står det her: http://www.wheelsmaster.com/rt_tires.jsp?viewMode=details&req=find&startfrom=1&carMake=&carModel=&carYear=2005&selectedTireOption=&selectedTrimOption=§ionwidth=225&aspectratio=30&biddiameter=20&sortTiresBy=size&brand=&rimHeight=0&rimWidth=0.0&anyTireSize= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...