Anbefalte innlegg

Noen ide om hvor mye det koster å innstallere motor og kupevarmer i en A4 8E 2002 mod?

Noen priser? Steder som anbefales for montering osv... ?

 

Takker for alle innspill.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3695 ink.mva for DEFA motorvarmer+kupe varmer færdig montert hos møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen som er billigere? ikke det at 3695 var veldig fæl pris men tror liksom ikke at Møller er billigst.. Må seff. være kvalitetsmontering..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette er Defa WarmUp pakken så er dette meget billig. Bare den pakken koster jo ca 3000,- + motorvarmerelementet.

Det er jo så å si gratis montering dette. Eller er dette bare for jobben?

Monterte dette selv på min. Ca. 2-3 timers jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke den warm up pakka.. Mener å ha sett tilbudet på møller et sted.. Warm up kostet vel borti 6000 om jeg ikke husker feil.. Koster som inge sier ca 3000 + motorvarmer..

 

Skal montere warm up i morra eller på lørdag tenker jeg.. Forhåpentligvis ligger warm up'en på postkontoret i morra, og motorvarmeren ligger klar på mekonomen! : rock :

 

Pakka som stian sier her går jeg ut i fra at er bare motorvarmer med T-ledd på som går videre inn til en kupevarmer... Men fungerer jo helt ypperlig den også.. Hadde noe lignende i en gammel polo jeg hadde en vinter og med tidsur på stikkontakta starta den en time før jeg dro om morran..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke den warm up pakka.. Mener å ha sett tilbudet på møller et sted.. Warm up kostet vel borti 6000 om jeg ikke husker feil.. Koster som inge sier ca 3000 + motorvarmer..

 

Skal montere warm up i morra eller på lørdag tenker jeg.. Forhåpentligvis ligger warm up'en på postkontoret i morra, og motorvarmeren ligger klar på mekonomen! : rock :

 

Pakka som stian sier her går jeg ut i fra at er bare motorvarmer med T-ledd på som går videre inn til en kupevarmer... Men fungerer jo helt ypperlig den også.. Hadde noe lignende i en gammel polo jeg hadde en vinter og med tidsur på stikkontakta starta den en time før jeg dro om morran..

 

Det er riktig,som Håkon sier. Det er motorvarmer element,t-stykke+kupevarmer. Prisen er ink jobb,deler og Mva. Vi tjener ikke mye på jobben. Er litt på delene... :rolleye:

Men det er en meget gunstig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenger meg på her og spør om noe vet pris på den pakka som går på bensin..bor i oslo og har liksom ikke noen planer om ogla ledningen henge fra 2. etg og over gate til der bilen står :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig,som Håkon sier. Det er motorvarmer element,t-stykke+kupevarmer. Prisen er ink jobb,deler og Mva. Vi tjener ikke mye på jobben. Er litt på delene... :rolleye:

Men det er en meget gunstig pris.

 

Ikke så gale pris det nei.. Bare varmeren kostet 1200 kr på mekonomen til bilen min.. Det var slangevarmer.. + kabler, koblinger, kupevarmer som kommer i tillegg da.. Får iallefall mye for pengene.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg aner ikke noe om pris, men har selv Eberspächer i min. Kunne ikke vært mer fornøyd. Deilig å slippe å ha strøm tilgjenglig. Spesielt siden man slipper å glemme å koble den til, noe jeg garantert hadde gjort ofte.

 

Første jeg gjør når jeg våkner er å sjekke fjernkontrollen for å sjekke tempen i bilen. Er det kaldt så trykker jeg på en knapp før jeg setter kursen mot dusjen.

Etter dusjen og en brødskive så er bilen varm og god... for å ikke snakke om isfri :D

 

Elsker den varmeren... skal aldri mer skrape ruter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenger meg på her og spør om noe vet pris på den pakka som går på bensin..bor i oslo og har liksom ikke noen planer om ogla ledningen henge fra 2. etg og over gate til der bilen står :o

 

Betalte rundt 11.000,- for Webasto men det var uten det modulet som man kan ringe til og starte opp varmeren. Til gjengjeld fikk jeg den største varmer TermoTop C (til motorer over 1,8 liter) til samme pris da de ikke hadde TermoTop E hjemme. Kjøpt og montert hos Aas Bilklima på Brobekkveien (http://www.bilklima.no). Var flere av de store lapper å spare hos dem i forhold til øvrige forhandlere jeg kontaktet i Oslo iallfall.. Ellers sjekk prisen hos http://www.autoexperten.se hvis du selv kan montere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte defa warm up sett i fjor hos chr.opsahl bil as (vw forh. her i Lier )

Bet. kr 2250.- ink.mva ! Trudde det skulle være dyrest der , men da tok

jeg feil gitt ! Måtte spørre om prisen to ganger på telefonen !:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte defa warm up sett i fjor hos chr.opsahl bil as (vw forh. her i Lier )

Bet. kr 2250.- ink.mva ! Trudde det skulle være dyrest der , men da tok

jeg feil gitt ! Måtte spørre om prisen to ganger på telefonen !:)

 

 

Det var da billig....?

Var det uten motorvarmeren da eller?? Nå i år koster jo KUN pakka 2995 på mekonomen... Det er uten motorvarmer som fort kommer opp i 1000 kroner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.