#1 Skrevet Oktober 26, 2005 tokk servic på en golf stv 2. liter med insprut. etter dette får jeg ikke gnist lengre, har ikke rør noe vitale deler bortsett fra og skiftet olje, luft filter og friskluftsfilter. har prøvd og skifte turtalsføleren på svinghjulet kom med gode iderer er dere snille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 26, 2005 har du sjekka jording 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 26, 2005 tokk servic på en golf stv 2. liter med insprut. etter dette får jeg ikke gnist lengre, har ikke rør noe vitale deler bortsett fra og skiftet olje, luft filter og friskluftsfilter. har prøvd og skifte turtalsføleren på svinghjulet kom med gode iderer er dere snille Kan være flere årsaker det. Coil , tenningslås sluttstykke er vel det jeg hadde sjekket først. Er ikke sikkert det er noe du har fingret med som gjør det vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2005 om slutt stykket hadde vært def. hadde jo ikke motoren dratt rund, og også kjekket jordingen, alt oki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2005 Bytte coil.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 27, 2005 Bytte coil.. ? jepp stemmer dette, prøvde og dra bilen på starteren i dag, og der smeltet coilen gitt, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...