#26 Skrevet November 10, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 10, 2005 Da kommer jeg:) Vet hvor det er nå... Blir moro det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 14, 2005 Tar nok turen jeg og om jeg finner frem:) er ikke tilfeldigvis noen som skal forbi øyekast? så kunne jeg fulgt etter noen som er kjent i området.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 17, 2005 Hei & hopp her var det ikke mye liv....virker som det er ganske laber stemmning i lokallaget for tia. Men det er jo et veldig bra tiltak det her da,godt det er noen som gidder og sparke igang noe. Kanskje jeg stikker innom en tur også, hadde smakt med en 10-12 øl og en pizza:full: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 17, 2005 Kommer nok jeg og, pizza og øl kan man aldri få nok av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 17, 2005 Dette er bra folkens, nå begynner vi bli noe flere Så skal vi si ca 1930 på Rio i morra? I'l bee there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 17, 2005 ja, det er helt greit for meg! Kommer nok rundt den tid ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 18, 2005 Tror ikke jeg kan komme i dag allikevel.. Trodde jeg skulle få bilen tilbake fra verkstedet men har visst tatt lenger tid enn eg trodde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 18, 2005 halv åtte høres bra ut,blir hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 18, 2005 jeg kommer !! blikke no drekking på meg men, kommer for det. viss det noen som trenger lift til Rio så skrik ut ! har 3 ledige plasser ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 18, 2005 jeg kommer !! blikke no drekking på meg men, kommer for det. viss det noen som trenger lift til Rio så skrik ut ! har 3 ledige plasser ! Skulle visst dette litt før, har forandret alle planene mine nå jeg. jaja, kommer vel flere sjanser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 18, 2005 er det ikke bare å endre planene tilbake da ? finnes det no viktigere enn øl'le med gutta ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 18, 2005 ehm.. Ikke 20 enda jeg vist.. så da ble det vist ikkenoe videre på denne kvelden. får trøste meg med å sitte her i natt Men hadde det Kjempebra! Og regner vel med at det kommer til å bli flere anledninger med Pub Kvelder! Håper også at flere kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 19, 2005 Dette var morro gutter og jente.. Neste gang blir det petter wessel tur dannmark, ikke sant Kim? Jeg var fotograf denne kvelden, og her er noen av smakbitene! Lena var i go form Jaggu spiste vi opp Sjekk på leppa, jeg tror jeg spurte om hu var dattra til Lise Maria Prestley 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 19, 2005 Vi er ikke her for og spise!! Jan Ricard var sliten denne kvelden.. hihi Flørting med fotografen, Christian?? Hmm, nesepilling? Såå reiste vi mette hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 19, 2005 Lekre bilder du Du har ikke noen fra senere på kvelden også da? Skulle likt å visst hvordan du og Freddy så ut kl 4 i natt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 20, 2005 Flotte bilder Geir Tony,var en artig kveld på rio pizza det,spørs om de andre i lokale synes det da,men vi fikk markert oss litt hvertfall Ja hadde vært morro med en danmarkstur,med sang og øl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 20, 2005 Hehe nydelig bilder da men tror at fotografen ble mer og mer ustø etter som kvelden gikk. Kommer nok flere bilder snikende etterhvert......var en fin tur det her ja, men litt synd at det kun var 2 medlemmer som var igjen når pubkvelden ble avsluttet lørdags morgen Synes det var veldig bra at det var et kvinnlig medlem som turte og møte opp også, håper at flere tar sjansen neste gang. Så når fest arrangør Geir Tony sparker igang danmarks tur hadde jo vært gøy om flere hadde slengt seg på da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 20, 2005 Tror ikke jeg kan komme i dag allikevel.. Trodde jeg skulle få bilen tilbake fra verkstedet men har visst tatt lenger tid enn eg trodde. Synd du ikke kunne komme da men sånn te neste gang så er det 5min spasertur fra øykast te Rio. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 20, 2005 om dere planlegger danmarksturen på den andre siden av nyttår, er jeg med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...