#1 Skrevet Oktober 26, 2005 Kan jo spre litt rykter her å, vurderer å selge bilen min, dvs gå over til en rimeligere bil.. Pendler mye, vurderer golf tdi... prisklasse 150-200.. Så om noen her har en golf tdi de skal selge? Eller evt om noen har lyst på en a4 Så er det bare å si ifra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2005 bruker den så mye bensin da? kjøp deg en golf gti tdi er vel 130- 140hk og en chip og du har en morsom bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2005 bruker den så mye bensin da? kjøp deg en golf gti tdi er vel 130- 140hk og en chip og du har en morsom bil:) Bruker såpass at jeg vet jeg kan spare halvparten med en tdi, så ja! Har en Golf 1,9tdi orginalt 150hk jeg regner med å gå for. Men må først få solgt denne! Kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2005 Ok! Nei, jeg har bil som går godt nok! Bruker 0,78 på langkjøring blandet er gjennomsnittlig på rundt 1,1liter Jeg har da en 2,8liter 6syl på 190hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...