Sentrallås og alarm på golf 2

Anbefalte innlegg

jeg har vakuumstyrt sentrallås på golfen min og siden bilen har defa alarm øsnker jeg å styre sentrallåsen med alarmen..

 

jeg har funnet kablene til sentrallåsen som kommer fra døra (rød/gul og rød/hvit) men sliter litt med å finne riktig konfigurasjon på alarmen..

 

noen som vet hvilken konfig som skal brukes på alarmen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev til deg på irc:

http://www.defa.com/uig_a.php3?lang=3&ndid=

 

-----------------------------------------------

 

Velg manual ut ifra hvilken Alarm du har, i disse PDF filene står det koblingsskjema. Jeg har 800 serien, og denne hverken jorder eller gir pluss. Det er kun en vippekontakt. Min må derfor tilføres +12V også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skrev til deg på irc:

http://www.defa.com/uig_a.php3?lang=3&ndid=

 

-----------------------------------------------

 

Velg manual ut ifra hvilken Alarm du har, i disse PDF filene står det koblingsskjema. Jeg har 800 serien, og denne hverken jorder eller gir pluss. Det er kun en vippekontakt. Min må derfor tilføres +12V også.

 

jeg har også 800, og den gir både 12v og jord

 

men som jeg sa til deg på irc, var det ingen ting der på siden som jeg allerede ikke har, det jeg trenger er noe spesifikk til bilen jeg har

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har vakum styrt sentrallås må du montere en elektrisk servo som drar opp/ned låsen i førerdøren.

 

Dette gjorde jeg når jeg monterte i min golf g60 syncro ...

 

Kan ikke bruke noe av de ledningene i døra.

 

Jeg kjøpte defa sin :

 

52.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har vakum styrt sentrallås må du montere en elektrisk servo som drar opp/ned låsen i førerdøren.

 

Dette gjorde jeg når jeg monterte i min golf g60 syncro ...

 

Kan ikke bruke noe av de ledningene i døra.

 

Jeg kjøpte defa sin :

 

52.jpg

 

joda, jeg har montert alarm på A6'en min fra 96 som har vakuumstyrt sentrallås, fungerer som bare det...en går inn på signalene som går fra dørbryter til pumpe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har vakuumstyrt sentrallås på golfen min og siden bilen har defa alarm øsnker jeg å styre sentrallåsen med alarmen..

 

jeg har funnet kablene til sentrallåsen som kommer fra døra (rød/gul og rød/hvit) men sliter litt med å finne riktig konfigurasjon på alarmen..

 

noen som vet hvilken konfig som skal brukes på alarmen?

 

Har du prøvd å måle på disse ledningene? På typ44 vakuumlås er det tre ledninger, en +12v, en jord og en signal. Der låser den opp hvis du kobler +12v og signal, og låser hvis du jorder signal. Kanskje er det samme opplegg på golfen, bortsett fra at jord går rett på chassi?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har vakum styrt sentrallås må du montere en elektrisk servo som drar opp/ned låsen i førerdøren.

 

Dette gjorde jeg når jeg monterte i min golf g60 syncro ...

 

Kan ikke bruke noe av de ledningene i døra.

 

Jeg kjøpte defa sin :

 

 

 

Jeg legger meg langflat :o , selvfølgelig trenger jeg noe sånt, det finnes ikke vakuummotor på førersiden uansett.....så det helt riktig at jeg trenger en slik sak....hvor mye koster den?

 

er det mye jobb å montere??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger meg langflat :o , selvfølgelig trenger jeg noe sånt, det finnes ikke vakuummotor på førersiden uansett.....så det helt riktig at jeg trenger en slik sak....hvor mye koster den?

 

er det mye jobb å montere??

 

 

hvorfor ikke koble deg til vakuum pumpa som sitter under venstre baklys da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke koble deg til vakuum pumpa som sitter under venstre baklys da?

 

Du får uansett bare de 3 andre dørene - ikke fører dør til å låse seg opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger meg langflat :o , selvfølgelig trenger jeg noe sånt, det finnes ikke vakuummotor på førersiden uansett.....så det helt riktig at jeg trenger en slik sak....hvor mye koster den?

 

er det mye jobb å montere??

 

 

Gikk greit med montering - men da har jeg montert en del universal sentrallåser fra før.

 

Tror den kostet et par 100 lapper den servoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.