Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp med å finne noen felger til en A3 2004 modell... Jeg liker felger som ikke er så bling bling på en måte. Fra 5 til 8 eiker og de skal være enten 19" eller 20". Jeg syntes RS4 felgene er drit kule men de sitter jo på annenhver audi som du ser ute. Kan jo legge med et bilde av bilen min i profil hvis noen vil Photoshoppe litt.

Har jo gått igjennom noen internett sider men det er de samme kjedelige felgene overalt. Så bare legg ut linker til nettsider med felger og dekk, norske sider da.

Har sett litt på Rial LeMans, men Rial? noen erfaringer med dette merke?

100_1665 (Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Anders.

Har ikke så utrolig peil på felg, men er akkurat på jakt etter vinterfelg og kom over en som jeg personlig syntes så bra ut. Mulig jeg banner i kjerka men du kan jo ta en titt.

http://www.ozracing.com/oz2005/index.php?lang=eng&prgname=prodotto&wcard=2003

Har ikke funnet felgen til vinterdekka mine, men skal ha 17" tror jeg. 15" ble litt vel...ja hva skal man si....Flaut. Hadde lyst på Easy Line fra OZ - 5 Star, men holder på å sjekke om den finns i 17" til A6 Avant 99 mod.

Flott bil du har forresten....lekker farge.

Bernd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå vet jeg ikke prisen på disse i 19 eller 20" men kan ikke være veldig billig... men de var jo kule da, liker de best uten de skruene rundt på felgen.

har jo OZ canyon og syntes de er fine, men for små

vet ikke hvilken pris det vil bli med 19 eller 20" på diverse andre felger men hadde tenkt meg en pris under 15000 med dekk eller ikke, for se når sommern nærmer seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå vet jeg ikke prisen på disse i 19 eller 20" men kan ikke være veldig billig... men de var jo kule da, liker de best uten de skruene rundt på felgen.

vet ikke hvilken pris det vil bli med 19 eller 20" på diverse andre felger men hadde tenkt meg en pris under 15000 med dekk eller ikke, for se når sommern nærmer seg :)

http://www.motorsenter.no/ ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt hjelp med å finne noen felger til en A3 2004 modell... Jeg liker felger som ikke er så bling bling på en måte. Fra 5 til 8 eiker og de skal være enten 19" eller 20". Jeg syntes RS4 felgene er drit kule men de sitter jo på annenhver audi som du ser ute. Kan jo legge med et bilde av bilen min i profil hvis noen vil Photoshoppe litt.

Har jo gått igjennom noen internett sider men det er de samme kjedelige felgene overalt. Så bare legg ut linker til nettsider med felger og dekk, norske sider da.

Har sett litt på Rial LeMans, men Rial? noen erfaringer med dette merke?

hvis du skal over 17" med Rial, så ville jeg..ikke tatt Rial. De har lett for å bli skeve osv. i og med at skjøten på dem ikke er så veldig bra..er jo en billig felg =) Det samme gjelder bm, alessio, 100+ osv..

min mening iallefall :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med disse da? Ligner litt på RS4 felgene men er de no bra disse her a?

Er TSW Warrior

tsw_warrior.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket prisen på de OZ felgene i linken i forrige innlegg. 8,5 x 20 med dekk kom på 27000,-.

Det er sikkert mulig å få 19" med dekk til under 15000,-, men 20" må du nok regne med 15`for bare felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hjelpa Inge, var det jeg tenkte at det ville bli dyrt med de felga. OZ er jo et bra merke det, så tenker jeg går for noen billigere felger, men de må jo være bra da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MTM bimoto. Fåes kun i 19"

bilder_20041126_126.JPG

61020.jpg

MTM_A3.jpg

CIMG1335.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte de MTM bimoto veldig godt, noen som vet pris på de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kan legge disse felgene på min bil ved hjelp av litt photoshopping? hadde vært morro å sett hvordan disse ser ut på kjerra. skal være 19"

007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MTM bimoto. Fåes kun i 19"

bilder_20041126_126.JPG

61020.jpg

MTM_A3.jpg

CIMG1335.jpg

Disse var fete az....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som kan photoshoppe litt? må kjøpe felga i begynnelsen av uka som kommer og vil gjerne se hvordan de ser ut på bilen min... da den er litt annerledes en den originale her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden ingen som har peiling gidder tok jeg en kjapp klipp og lim. Er nok litt lite bilde. Nydelig bil forresten!

a3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for hjelpa. da blir disse felga bestilt til mandag :)

men jeg lurer på et par ting til... de felgene jeg skal ha da er 8x19 hvor brede dekk kan jeg ha på disse felgene? er ganske ny når det gjelder dette med felg og dimmensjoner osv, så jeg trenger litt tips å sånn

Og en siste ting for denne gang..... Jeg skal jo selge de OZ Canyon felgene jeg har med dekka, noen som vet hva jeg kan få for de? sånn ca

Info: OZ Canyon 17" usikker på om det er 8,5 eller 8 i bredde

Pirelli Pzero Rosso 225/45/17

Har hatt felgene i halvannet år - vinter da så de har vel rulla en 12000 km ca.

dekka noe lengre, men er pent brukte da ikke no burning her i gården :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok helt sikkert bra. Lager de felgen i 8,5x19"? Jeg hadde 8,5x19 i sommer(solgt nå) med 235/35-19, det var så og si helt rette dekksider. Så 235 blir nok litt bredt på 8". Og andre dimensjoner blir nok litt dyrere siden 235 er mest vanlig i 19". Men 225/35-19" passer sikkert.

Det gamle får du vel 7-8000 for kanskje? Bare tipper...

Edit: kjapt søk på dekkonline viser at 225 faktisk er billigere enn 235 i Dunlop SP Sport for eksempel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte de MTM bimoto veldig godt, noen som vet pris på de?

Prisen ligger på 18600.- uten dekk, 4stk.

Dette er i 9,5x19"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.