#1 Skrevet Oktober 27, 2005 Hei hei Noen som vet hva problemet er når jeg trykker på knappen på nøkkelen for å åpne bilen så skjer det ikke noe. det lys på nøkkelen... men bilen blir ikke låst opp... Har en Golf IV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2005 Kan vere feil på kontrollen.Kan muligens prøve å omprogramere nøkkel eller skifte den.Er lite trolig det er batteri om lyset virker i nøkkelen.Er det samme problemet med reserve nøkkelen?Da er det nok feil innvendig i bilen på alarm/sentrallås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2005 Har samme problemet med Passaten.. Den virker med den ene nøkkelen, men ikke med den andre (som er ny).. Var på møller i går og slettet begge nøklene for så og programmere de igjen, men den ene nøkkelen (den nye) virket bare noen ganger før den ga seg. Det lyser i dioden.. Den andre nøkkelen virker som den skal fortsatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2005 Du må nok invetere i ny nøkkel du da Stian.Koster vel bare ett par bananer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2005 eller bytte batteri som kansje kan være flatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2005 eller bytte batteri som kansje kan være flatt Hvis batteriet hadde vært flatt, hadde det IKKE virket etter programmeringen, men som jeg skrev, så virket den 4-5 ganger etter det: oppgitt Så i kvitteringene som jeg fikk når jeg kjøpte bilen, og fant ut at nøkkelen ble kjøpt ny på Møller Øst den 12-08-05, så da er jo dette en garantisak:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2005 eller bytte batteri som kansje kan være flatt Har nok prøvd å bytte batteri, men det funker ikke..... kansje ta en tur opp på Gumpens å se om de kan ordne det Går jo nesten ikke ann å gjøre noe med hendene lenger alt skal innom en hidden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2005 jaja da måtte jeg kjøpe ny fjernkontroll. Så nå funker ann igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...