Problemmer med å åpne bilen med knappen på nøkkelen

Anbefalte innlegg

Hei hei

Noen som vet hva problemet er når jeg trykker på knappen på nøkkelen for å åpne bilen så skjer det ikke noe. det lys på nøkkelen... men bilen blir ikke låst opp... Har en Golf IV

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vere feil på kontrollen.Kan muligens prøve å omprogramere nøkkel eller skifte den.Er lite trolig det er batteri om lyset virker i nøkkelen.Er det samme problemet med reserve nøkkelen?Da er det nok feil innvendig i bilen på alarm/sentrallås.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet med Passaten.. Den virker med den ene nøkkelen, men ikke med den andre (som er ny).. Var på møller i går og slettet begge nøklene for så og programmere de igjen, men den ene nøkkelen (den nye) virket bare noen ganger før den ga seg. Det lyser i dioden.. Den andre nøkkelen virker som den skal fortsatt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok invetere i ny nøkkel du da Stian.Koster vel bare ett par bananer :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller bytte batteri som kansje kan være flatt : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis batteriet hadde vært flatt, hadde det IKKE virket etter programmeringen, men som jeg skrev, så virket den 4-5 ganger etter det: oppgitt

Så i kvitteringene som jeg fikk når jeg kjøpte bilen, og fant ut at nøkkelen ble kjøpt ny på Møller Øst den 12-08-05, så da er jo dette en garantisak:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok prøvd å bytte batteri, men det funker ikke.....

kansje ta en tur opp på Gumpens å se om de kan ordne det :o

Går jo nesten ikke ann å gjøre noe med hendene lenger alt skal innom en hidden : hjelp :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja da måtte jeg kjøpe ny fjernkontroll. Så nå funker ann igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.