#1 Skrevet Oktober 27, 2005 Lars-Inge begynner å nærme seg voksen alder! Gratulerer så mye med fødselsdagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2005 Grattis med dagen, Lars-Inge. Skal ta en øl eller to for deg i morgen etter at start har tatt gullet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2005 Gamlefar? Har du blitt pensjonist nå Lars-Inge Gratulerer så mye med dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2005 Slenger meg på jeg! Gratulerer "old eagle"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2005 Henger meg på jeg og...grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2005 Grattis Lars-Inge...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2005 Grattis Lars-Inge!!! Regner med at det blir en øl til maten i kveld da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2005 Grattis Grattis Lars-Inge ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2005 Tusen takk alle sammen Arne: Pensjonist nei...selv om jeg kanskje ser sånn ut så er jeg ung av sinn...vil aldri bli gammel jeg... Tommy: Øl til maten...nope...heller motsatt vil jeg tro... Thor-Arne: Start tar ikke gullet vet du...det er det TIL som gjør...eller forresten...det var kanskje ikke i år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2005 "Evig ung, og evig...." (S)He was only, sixteen, only sixteen... Kos deg i allefall Møøøe med mat til øla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2005 Grattis Lars-Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...