#1 Skrevet Oktober 28, 2005 Hmm, denne kan bli intressant å se hvordan er i aksjon! Synd video'n på siden ikke funker. Helsprøtt prosjekt iallefall! Trykk på meg! Edit: da funker video'ne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2005 Fikk Videoene til å virke jeg. Sprøtt,satt motoren bak på denne bilen? http://www.222.lt/?Video 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2005 fikk sett videon jeg også,måtte bare trykke på den et par ganger..litt liten tank kansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2005 Er en på forumet til Ålesund Gatebilklubb som påstår han skal ha nedi langsmontert 2,2 20v turbomotor og quattro-girkasse på sin Golf II. DET tror jeg ikke før jeg får se det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2005 Hmm, denne kan bli intressant å se hvordan er i aksjon!Synd video'n på siden ikke funker. Helsprøtt prosjekt iallefall! Trykk på meg! Edit: da funker video'ne Ålreit bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2005 Bare meg som synes den "bensintanken" var litt tvilsom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2005 Er en på forumet til Ålesund Gatebilklubb som påstår han skal ha nedi langsmontert 2,2 20v turbomotor og quattro-girkasse på sin Golf II. DET tror jeg ikke før jeg får se det når det er gjort på en einser, så hvorfor ikke på en golf II? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2005 når det er gjort på en einser, så hvorfor ikke på en golf II? Sant nok,men tror det er LITT jobb med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2005 Var det ikke den som tok fyr da.... såg faktisk videoen i dag! Lenger nede en plass! Hele dritten tok fyr, totalskadd. Synn altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2005 Nei, det var en med to motorer det! denne har bare 1 sinna rekkefemmer med snurrbass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...