#1 Skrevet Oktober 28, 2005 Gratulerer så mye med 24-års dagen Knut-Richard!!!! SKÅL!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2005 Gratulerer med dagen...for en nydelig fødselsdato...*S* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2005 Gratulerer, Knut-Richard! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2005 gratulerer så mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2005 Grattis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2005 Sikkert søppla full alt du, men Grattis ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2005 Grattis med dagen ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2005 ha den æra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2005 Grattis med dagen ja bror!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2005 Takk for det folkens! ( Gratulerer med dagen Lars Inge også da, ser du er født på denne fortreffelige dagen du også ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2005 Grattis knut med vell overstått dag. Håper du vil sitte "førerstolen" lenge for lokallaget. Du gjør en kjempe bra jobb.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2005 mange takk for det Frank! Er ikke alltid jeg føler jeg strekker helt til på det området der, men da er gode tilbakemeldinger fint å få .. Jeg er veldig glad jeg har muligheten til å bidra iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2005 Noen dager på etterskudd da, men grattis Knut R. Håper du fikk feiret i helga?! Snakkes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2005 Takk takk Thor Arne! Joda, fikk nå feiret litt i helga ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 1, 2005 ehem, ja, gratulere litt på etterhånd ettersom jeg er så rask til å se slike ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 1, 2005 Grattis med vell overstått dag,Knut-Richard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 4, 2005 grattis grattis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...