#1 Skrevet Oktober 28, 2005 Er drivakslene foran like på høyre og venstre side? Gjelder s4 med manuell kasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2005 Nei de er ikke like. Jeg mener at venstre side har lengere aksel enn høyre side. Uansett er det ikke likt delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2005 Okei, kan jeg få delenr for høyre og venstre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2005 Se på rs2 samtidig er du snill. Trodde disse var identiske jeg å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2005 S4 manuell kasse (2.2t): Høyre: 4A0 407 272 DD Venstre: 4A0 407 271 CT Samme aksler for 2.2t, 2.8v6 og 4.2v8 RS2: Høyre: 8A0 407 272 AC Venstre: 8A0 407 271 AC Ser ut til at Audi 80/80q (S2) med 7A og ABY-motor bruker samme aksler, samt Coupe/quattro (89->) med 3B og ABY motor bruker samme aksler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2005 Ah, så da vil det si at det går å sette rs2 spindler på mine s2 aksler, siden det er samme aksjel! (om jeg forstod deg riktig..). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2005 Ah, så da vil det si at det går å sette rs2 spindler på mine s2 aksler, siden det er samme aksjel! (om jeg forstod deg riktig..). Drivakslene er komplette med nummerene over, så navene på rs2 og s2 har samme dim på sporet innvendig (hvor drivakselen står). Men om navene er like lange med tanke på hvor anleggsflata til bremseskiva ligger, om de har samme diameter der hvor hjullageret skal presse på vites ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2005 ok, jaja, har ordna meg noen hele spindler fra rs2 som jeg tenkte jeg skulle ha på min med tiden, men om de passer blir jo spennede å se. Har jo forstått det som at de skulle det. Takk for bra svar da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...