#1 Skrevet Oktober 28, 2005 FY faan den stylinga der er stygg... rallyegolfen er uberfet.. men d der ser bare ut som et stort brannsår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2005 smaken er som baken, delt, jeg liker faktisk gto kittet! lurer på hvordan dette hadde sett ut på en Mk3 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2005 Mente at denne stylinga ble levert både til Scirocco, Corrado, GolfII og GolfIII. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2005 noen som har bilde av den på Golf Mk3? aldri sett det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 28, 2005 Eneste jeg har sett: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 28, 2005 Mener nå at MKIII'en ser bedre ut slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2005 Woooooooord! Strøken treer det der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 28, 2005 Bredere hjul bak enn foran er vel skikkelig nyttig på en forhjulstrekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2005 Synes ikke det var noe pent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2005 Det er jo knall med gto på 3'ern.. Kommer snart en i norge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2005 synes egentli det ble værre på 3'ern jeg men smaken er som baken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 29, 2005 var ganske greit syns jeg, kunne blitt fet den med diverse andre mods og annen lakk og felger! den særegene gto fronten syns jeg faktisk også er ganske fint, liker både clean'e biler og rigga biler, men da skal det være gjennomført. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 29, 2005 Det var skikkeligt vemmeligt...... SPESIELT mkIII`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 29, 2005 Bredere hjul bak enn foran er vel skikkelig nyttig på en forhjulstrekker Ville du heller hatt bredere hjul fremme da??? Det hadde sikkert vært helt konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 29, 2005 Rieger leverer GTO kit til Golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 29, 2005 ja og det koster vel rundt 30k for et slik sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...