Trondheim: Lokallagstreff 3. November

Anbefalte innlegg

Det er blitt snakket om å kjøre gocart på Heggstadmoen denne kvelden.

Lurer på om det er noe stemning for det? I så fall, skal vi si fra til gocart-hallen at vi kommer og eventuelt hvor mange vi blir? Da hadde det vært greit med et ca. tall over hvor mange som kommer. Hvor mye det koster pr. snute er jeg ikke sikker på, men sikkert noen som vet det.

Jeg kan sjekke og kommer med en tilbakemelding i løpet av helga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært oppe hos Bowling1 og snakket med de angående Torsdagen, og det første jeg kan si er at jeg har satt av tid til gocartkjøring fra klokken 21.00. Opptatt før dette klokkeslettet. Prisen er 250,- og nedover alt etter rabatt pr. snute. Det neste er at jeg må vite hvor mange som blir med. Må gi beskjed om det på Onsdag.

En annen ting er at vi har mulighet til å bruke andre etasje til møter og slikt. Der er det cd-spiller, dvd-spiller og kanon med lerret. Det vil si at vi kan møtes for å se filmer eller ha julebord f.eks. Mange muligheter der.

Hvis vi kjører gocart litt ofte, som f.eks. en til to ganger i mnd, er det sikkert rom for rabatt, sa de. Men kom med synspunkter og ideer, og i tillegg hva dere mener om det jeg her har skrevet.

Siden booking på gocartkjøring ikke er før 21.00, kan vi møtes på vanlig plass før vi kjører oppover. Vel møtt.:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo veldig bra ut! :) Kanskje ett sted å ta lokallagssamlingene innimellom i vinter da? Fint å sitte inne i varmen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer...

Møter som vanlig på sluppen kl. 19.... så kolonne opp til Bowling1 :)

Skulle til sjekke opp med Bowling1 ang. priser jeg og.... men Jann Gunnar var litt tidligere ute ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, jeg følger spent med!:klapp:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker som regel ikke å være den utrolige aktiviteten her på forumet, men satser på at en del har lest det allikevel og/eller blir med oppover fra Sluppen/Nidarvoll :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å rulle innom jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 passer jo bra for den tregeste i hele lokallaget :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ kjæm så klart. d e jo motor involvert! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørn & Rune kjæm ja...kjøre fra aill sammen.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott!! Kom igjen, send tipset videre til flere. Kanskje noen som ikke følger med på Forum vet dere. Bare en ting: kunne det vært noe å kjøre minicup. Men tar opp det på Nidarvoll før vi kjører.:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra heimdal eller deromkring som jeg kan få sitte på til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen fra heimdal eller deromkring som jeg kan få sitte på til?

Du har PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer.

du og preben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg må melde pass pga jobben : bh :: bh :: bh :

Firmabilen skal inn på service, og da er det så jævla håpløst og komme seg fra Sorgenfri og hjem.. Og tilbake og hente den igjen senere på kvelden, så da blir det vel til at jeg tilbringer den kvelden hos dama i Trondheim i stedet, uten Audi'n :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel stille opp jeg også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå ringt å fortalt hvor mange vi ca blir. 13-20 ble notert der, i tilfelle noen kommer på etterskudd da sjø. Vi sees.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.