Haltech på 1.8 T va trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Hva annet dilldall trenger jeg i tillegg til selve sprutet.Tenker på givere/sensorer/følere osv?

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva annet dilldall trenger jeg i tillegg til selve sprutet.Tenker på givere/sensorer/følere osv?

Christian

Ta en titt under panseret til Øystein da vel......følger jo med map-sensor,luft-temp og vann-temp stort sett hvilket som helst merke hiddensprut man kjøper. Har du fått tak i sprut ?? Tror det ligger et E6X på B4you forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke funnet sprut nei men vil kjøpe nytt så e vet e får alt komplett.Krb skreiv i mail at jeg trengte deler for ca 1500 kr ekstra i tillegg til selve sprutet.

Vil kjøpe alt samtidig.Øystein har jo ikke samme motor som e skal ha i da så.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste du trenge i tilleg e jo en svinghjulsensor da... eller e alt likt på min å på din motor.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på d Øystein? Hvilken type da? går ikke ann å bruke den orginale.Noen som faktisk har montert haltech på 1.8t?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det vet vel dem som du kjøpe med?? e vel bare å høre med dem det

jeg kjøpte mitt på Veloxmotor.com å har ingenting negativt å si om dem....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite respons her altså.... Coiler??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke du orginal coilene da?

hvis ikke må du sef. ha nye.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med RevoTechnik da ?? Jonken sende hjerna si til England på mandag regna e med. Fjerning av startsperre og steg 2 chip ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian har vel ikke noe som ligner på elektronikk på motoren sin fra før (om jeg ikke tar feil) Så da spørs det ka hjerne han skal sende til RevoTech den i det store eller lille hode : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen ledninger i d hele tatt til motorn min nei:) så haltech it is! Venter bare på svar fra volksport om han kan levere sprut nå.viss ikke blir d fra velox motor!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.