#1 Skrevet Oktober 28, 2005 Har plutselig fått en riste lyd inni dashen... Noen som har hatt noe som har løsna inni der? Mulig litt teit spm, men verd et forsøk hvis dette er en "Polo feil"... Frontruta ble skifta forrige uke så jeg trodde de var noe de ikke hadde fjerna foran under deklet over vinduspusser motoren, men der var det ingen ting (sjekka ista) Men den ene vinduspusseren sitter litt løst så jeg skal ringe firmaet og sjekke på Mandag om de hadde denne av....men jeg tror ikke den kan bråke slik.... (mange ristelyder når bilen er stiv.....) Noen gode forslag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2005 har samma forbanna lyden jeg også..er når jeg får litt lavt turtall på høyt gir i sakte fart sånn at det rister litt da kommer den,når jeg kjører igang o.l på den gamle polon så var det inne speilet som lagde lyd og det gnisser i glasset ved speedometer også men det er fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2005 tror den beste løsningen er byggskum inni hele dashbordet nei da. jeg slitter også med noen lyder inni der, jævla plagsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2005 Snakket med glassmesteren idag...de hadde hatt av pusserene så da skal jeg stramme litt på den til helga så håper jeg for irritasjonens skyld at det blir bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 9, 2005 Dette er nesten litt flaut men jeg stramma pussere og ingen ting ble bedre...ble skikkelig forbanna på vei hjem idag og la hode over dashen for å lytte...da fant jeg ut at lyden kom fra et sted over meg... Da viste det seg at jeg etter frontruteskift monterte micro Boble modellbilen som står oppå speilen litt for fort tydligvis. Den satt ikke fast i den ene enden og rista og slo på speilhuset... Måtte le, følte meg litt småteit, men utrolig lettet over at det ikke var noe dritt inni dashen jeg måtte leve med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...