#1 Skrevet Oktober 29, 2005 Noen som har tipps på type felger jeg kan kjøpe til en audi a4 1,6 avnt 2005 mod .. bilen er sølv 18¨ eller 19¨ sommerfelger er det jeg tenker på Takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2005 okei her er ett tips: Work VS XX 9x19" foran og 10,5x19" bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 29, 2005 eller: Jline 16SL2 8x19" og 10x19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2005 okei her er ett tips: Work VS XX 9x19" foran og 10,5x19" bak Omfg, hvor kan disse kjøpes? Vet du pris? hvilke boltsirkler passer de på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2005 Omfg, hvor kan disse kjøpes? Vet du pris? hvilke boltsirkler passer de på? Jons dekk og felg skaffer sikkert. Du får de i stort sett alle boltsirkler, Tipper 8-9tusen per felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2005 okei her er ett tips: Work VS XX 9x19" foran og 10,5x19" bak 2 kommentarer: 1) Altfor dyre 2) Altfor åpne Skal man "kline til" å kjøpe Work-felger til 25/30k, så ville jeg gått rett opp på max dim i 20 tom, ellers vil man angre til evig tid Til Audi A4 2005 kunne jo f.eks 9x20 ET40 foran og 10x20 ET40 bak være passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2005 2 kommentarer: 1) Altfor dyre 2) Altfor åpne Skal man "kline til" å kjøpe Work-felger til 25/30k, så ville jeg gått rett opp på max dim i 20 tom, ellers vil man angre til evig tid Til Audi A4 2005 kunne jo f.eks 9x20 ET40 foran og 10x20 ET40 bak være passe At de er alt for åpne er jo bare tull da... Skal du ha mere lukket enn disse så må de jo være helt lukket. Han sier at han vil ha 18 eller 19 så da er det sikkert av praktiske hensyn. Men at de er alt for dyre det er jeg enig i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2005 At de er alt for åpne er jo bare tull da... Skal du ha mere lukket enn disse så må de jo være helt lukket. Han sier at han vil ha 18 eller 19 så da er det sikkert av praktiske hensyn. Men at de er alt for dyre det er jeg enig i. Å anbefale en kar som skal ha 18 eller 19 toms hjul felger til 30.000 kr som i tillegg ikke er overlegent kule synes jeg blir litt over the top for å si det sånn. Synes fortsatt de er for åpne, hele sentret synes og bremsene burde oppgraderes deretter. Også er de vonde å vaske med alle de tynne eikene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2005 Å anbefale en kar som skal ha 18 eller 19 toms hjul felger til 30.000 kr som i tillegg ikke er overlegent kule synes jeg blir litt over the top for å si det sånn. Synes fortsatt de er for åpne, hele sentret synes og bremsene burde oppgraderes deretter. Også er de vonde å vaske med alle de tynne eikene. Hve med å komme med forslag til felger han _kan_ kjøpe istedenfor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2005 Hve med å komme med forslag til felger han _kan_ kjøpe istedenfor ? Jeg anbefaler stort sett folk å se i diverse kataloger og bestemme seg deretter ettersom kun kjøper vet hva han/hun liker av design, pris, størrelse, dekkbredde etc etc etc. Rs6 design i 19 tom med 235/35 19 må være noe av det bedre nå hvis man skal kombinere pris og design. Ulempen er bare at det er mange som har de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2005 Ville helt klart anbefalt deg 19" sportec felger!!!!!!!! Mye rimeligere enn de over (selv om de koster fort ca 20 lapper) og med svært høy kvalitet. Også enig i at RS6 felgene passer bra i 18/19 på denne bilen, men at de har blitt litt vanlige. Har også hørt fra mange hold at replika felgen her er veldig dårlig. Ett annet alternativ som er litt kule er jo de nye RS4 hjula. Du kan sikkert få replika i 19 av disse. Vil også si at jeg tror jeg hadde gått for 19" på denne bilen, selv det er nesten i minste laget. (og jeg er, som mange vet, ikke tilhenger av for store hjul!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...