#1 Skrevet Oktober 29, 2005 siden liten ativitet her, så lurer jeg på om alle har gått i davle? men hva skjer med bilene der ute nå som det er rett før vintern kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2005 Min er i alle fall solgt, så eg tar beina til hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2005 Jeg har bilen min fortsatt og skal mest sansylig kjøre den over hele vinteren. Om jeg ikkje skal bygge turbo så Legger med et bilde av golfen. Dere ser vel meg i storgata en gang i blant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2005 joho! står på klæve alle bilanj mine!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2005 Jeg skall bruke A4'n i vinter... Eneste forandringen blir å ha på org leppa. i vinter ellers så blir den nokk fort knust... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2005 Skal bruke en av mine einsere i vinter...men ingenting å skryte av akkurat nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2005 Hmm.... Stephan!? hadde ikke regnet med å se deg her inne! Velkommen i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 4, 2005 Hmm.... Stephan!? hadde ikke regnet med å se deg her inne! Velkommen i klubben Jo takk for det Er vel ikke så mange som regnet med å se meg her nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...