Nord-Trøndelag: Neste lokallagstreff

Anbefalte innlegg

9/11-2005 blir det nytt lokallagstreff.

 

Denne gangen skal vi være på McDonalds i Steinkjer fra klokka 19:00. McDonalds ligger da i Globus Storsenter.

 

Håper så mange som mulig kan komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei DU det her va for dårlig folkens. VI kalle det for et lokal LAGSmøte, å så e det bare 3 stk som møte opp. Kå e det for nå tull da ?

jaja håpe d bli likar neste gong da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare nødt til å si meg enig med Torgeir her altså.

Dette var bedrøvelig spør du meg. Kan ikke si annet.

 

Håper folk tar seg tid og møter opp neste gang.

 

Blir på samma sted,samme tid. Altså,McDonalds Steinkjer 23.11 klokka 1900.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda mindre oppmøte en forrige gang da, ikke bra : klø : Kunne dessverre ikke komme denne gangen, håper det går bra :) Men, neste gang er jeg der : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda mindre oppmøte en forrige gang da, ikke bra : klø : Kunne dessverre ikke komme denne gangen, håper det går bra :) Men, neste gang er jeg der : rock :

 

For å komme med en kommentar på denne:

NEI, det går så absolutt IKKE bra. Vi må da prioritere VW/Audi fremfor en usen prøve... : dum :

 

Hehehe... nei da...

 

Det går bra at du ikke kom, men det hadde vært greitt at så mange som mulig hadde lagt inn på forumet her om de kommer eller ikke. Så vi har en viss anelse om hvor mange vi blir.

 

I have spoken...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, enig med deg, who needs grades? : smil : men, kan være lurt å skrive om man kommer eller ikke kommer ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : Bare en tanke: Hva med å prøve et lokalmøte i en helg??

kansje flere har anledning da....?

bare for og se.....kan jo hende vi har valgt feil dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det at du Bård Even var sen på styresmøtet vi hadde, men likevel planla vi jo en helgeaktivitet da. Sosial samling med kanskje go-cart eller lignende.

 

Men vi kan f.eks prøve å flytte neste lokallagssamling til lørdagen den uka istedet da, for å se hvordan oppslutningen blir. Hvis folket blir enige...??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det at du Bård Even var sen på styresmøtet vi hadde, men likevel planla vi jo en helgeaktivitet da. Sosial samling med kanskje go-cart eller lignende.

 

Men vi kan f.eks prøve å flytte neste lokallagssamling til lørdagen den uka istedet da, for å se hvordan oppslutningen blir. Hvis folket blir enige...??

 

yess det var det jeg mente....... :)

prøvde å lufte det for folket jeg da....høre hvordan responsen er??

 

arti å høre hva namsos folket mener........ : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det knapt har gått 12 timer, men vi her i sør delen av fylket får vel bare planlegge noe, så kanskje de kommer med noen innspill etter at vi har prøvd å gjøre noe i lokallaget...

 

Hvis dere i styret er enige så kan vi prøve å ta en helgesamling f.eks lørdag 26.11.2005 med litt sosiale aktiviteter.

 

Etter hvert vil vi få igang litt mere seriøst, men til noen flere vil engasjere seg, så MÅ vil prøve noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer heller ikke på neste møte, er i Narvik da.. Desverre gutter :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer HVIS jeg har fått skilt på bilen og den er problemfri.. skal ha en EU kontroll i mårra for å finne ut hva som evt må gjøres for å få skilt: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer hvis jeg får skilt og bilen oppfører seg noenlunde: smil :

EU i mårra : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer hvis jeg får skilt og bilen oppfører seg noenlunde: smil :

EU i mårra : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muligens klart å raka med meg 2 A6`er på neste lokal møte.....

+kansje en golf 3.

håper på STOOOOORT oppmøte.........ok da:in my dreams: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde litt problemer med forumet i går gitt.. har ikke fått tatt turen til verkstedet enda.. håper på det beste men frykter det verste ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen e på verksted, så kunna itj kom i dag : bh : Glemt av å si ifra : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.