#1 Skrevet Oktober 29, 2005 Har en 99 a6, kunne veldig hjerne ha tengt meg 2002 fronten, hva må byttes, for å få den? Ser jo ut som om det er støtfanger og panser, er det noen som vet hva en slik opperasjon kan komme på?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg har observert et skille på lyktene også, så det kan hende du må bytte de også. Du må jo også bytte baklyktene med det samme du er i gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2005 Det er såvidt jeg kan se endel forskjeller: Panser Grill Forskjermer Støtfanger m/tilhørende griller Frontlykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2005 Så pass, trudde det var samme skjermer og lykter jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2005 det er ihvertfall forskjellig delenr. Jeg kan ikke garantere at det ikke går om hverandre. Det kan jo hende man kan modifisere litt på originalskjermene hvis det er fysisk forskjell. men frontlyktene er nok helt sikkert forskjellige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...