#1 Skrevet Oktober 30, 2005 Hei håper det er noen her som kan hjelpe meg Problemet er følgende, har stylet bilen og nå må jeg ha sideblink i speila istedenfor skjarmene, og jeg skulle ha funnet igjen ledningene inne i bilen uten og demontere skjarmene?? Vet noen hvor jeg finner disse og fargekode på ledningene Takker så mye på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2005 Finn blinklysrele inne i bilen. Sitter vel under rattet en plass tror jeg. Finn fram en prøvelampe og jord denne i nærheten Sett på blinklyset til f eks venstre og prøv deg fram med prøvelampa til du finner rett ledning som du da kan koble deg til. Rett ledning har du funnet når prøvelampa blinker i takt med rele. Samme prosedyre for høyre side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2005 Finn blinklysrele inne i bilen. Sitter vel under rattet en plass tror jeg.Finn fram en prøvelampe og jord denne i nærheten Sett på bliklyset til f eks venstre og prøv deg fram med prøvelampa til du finner rett ledning som du da kan koble deg til. Rett ledning har du funnet når prøvelampa blinker i takt med rele. Samme prosedyre for høyre side Rele'et sitter i nødblinkbryteren...lite tips slik at du ikke leiter deg ihjæl under rattet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2005 Finn blinklysrele inne i bilen. Sitter vel under rattet en plass tror jeg.Finn fram en prøvelampe og jord denne i nærheten Sett på blinklyset til f eks venstre og prøv deg fram med prøvelampa til du finner rett ledning som du da kan koble deg til. Rett ledning har du funnet når prøvelampa blinker i takt med rele. Samme prosedyre for høyre side Det er ikke slik lenger så et var før i tiden med bliklys kursene, at vis en pære røk blinket det fortere for å gi beskjed, derfor trudde jeg at jeg måtte finne eksakte ledninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2005 Rele'et sitter i nødblinkbryteren...lite tips slik at du ikke leiter deg ihjæl under rattet! Det jeg leter etter kan jo være allerede det dere sier men bare for å bekrefte det legger jeg ved to bilder, jeg er på jakt etter de 4 pluggene jeg har ringet inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2005 Du kan jo prøve å følge ledningene fra hovedlykta da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2005 Om det er blinklysrele eller ikke du har ringet rundt vet jeg ikke, kan være rele til andre lys også, men iflg tegningen ser det ut til å være rett. Du skal kunne høre om det stemmer eller ikke. Sett på blinklyset så hører du fort om det stemmer eller ikke. Rett rele vil tikke i takt med blunkinga. Du kan også kjenne på rele evt. Sitter rele i nødlysbryteren skal dette være en enkel sak og fikse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2005 Om det er blinklysrele eller ikke du har ringet rundt vet jeg ikke, kan være rele til andre lys også, men iflg tegningen ser det ut til å være rett. Du skal kunne høre om det stemmer eller ikke.Sett på blinklyset så hører du fort om det stemmer eller ikke. Rett rele vil tikke i takt med blunkinga. Du kan også kjenne på rele evt. Sitter rele i nødlysbryteren skal dette være en enkel sak og fikse. Er ikke no rele det der, er kontaktene til sideblinkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2005 Om det er blinklysrele eller ikke du har ringet rundt vet jeg ikke, kan være rele til andre lys også, men iflg tegningen ser det ut til å være rett. Du skal kunne høre om det stemmer eller ikke.Sett på blinklyset så hører du fort om det stemmer eller ikke. Rett rele vil tikke i takt med blunkinga. Du kan også kjenne på rele evt. Sitter rele i nødlysbryteren skal dette være en enkel sak og fikse. ' Kunne jeg ha følget ledningen ville jeg ha gjort det, men dum som jeg var glemte jeg det før nye skjarmer ble montert og alle ledningene forsvinner inn i skjarmene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2005 Om det er blinklysrele eller ikke du har ringet rundt vet jeg ikke, kan være rele til andre lys også, men iflg tegningen ser det ut til å være rett. Du skal kunne høre om det stemmer eller ikke.Sett på blinklyset så hører du fort om det stemmer eller ikke. Rett rele vil tikke i takt med blunkinga. Du kan også kjenne på rele evt. Sitter rele i nødlysbryteren skal dette være en enkel sak og fikse. det er ikke relea tror jeg, men det er to kontakt plugger, kan det være de som sitter innføre dørene på begge sider mon tro ,,, har ikke bilen her og planlegger neste helgs økt med montering ser dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...