Anbefalte innlegg

Var ute og kjørte igår og bilen mista spennig og plutselig ville den ikke mer. Tror det er dynamo ell regulatoren på den .. Noen som vet prisen på dette. Bilen er en Audi 90 20V (7A) Quattro. Noen som vet hvor denne bilen har dynamoen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik var min en gang også. Begynte med at ladelampen blinket, så lyste den permanent og deretter ble jeg stående i ett kryss på Torshov i oslo. Kjøpte ny regulator dagene etter hos Møller. Da jeg tok ut den gamle var "børstene" eller hva de heter nesten borte på den regulatoren som satt der. Monterte den nye og da gikk bilen som før igjen.

 

PS delen kostet noe få hundrelapper hos Møller. Husker ikke akkurat hvor mye da dette er over tre år siden

 

 

Var ute og kjørte igår og bilen mista spennig og plutselig ville den ikke mer. Tror det er dynamo ell regulatoren på den .. Noen som vet prisen på dette. Bilen er en Audi 90 20V (7A) Quattro. Noen som vet hvor denne bilen har dynamoen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok høres ut som det er børstene som er utslitt ja. Kjøp ny spenningsregulator. Den får du tak i hos nærmeste bilrekvisitaforhandler, for 150-200 kroner hvis jeg ikke husker helt feil. Dynamoen sitter på venstre side av motoren (sett bakfra, med andre ord foran radiator) hvis du har klima/ac. Mulig den sitter på andre siden hvis du IKKE har klima/ac. Kan være litt trangt å komme til bak der, men det går fint hvis du er litt oppfinnsom med bruken av verktøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.